کلاه‌برداری با ترفند‌ استخدام در سازمان‌ دولتی

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از اعتراف متهم به کلاه‌برداری از شهروندان با ترفند‌هایی همچون استخدام در سازمان‌های معتبر دولتی، تهیه وام کم‌بهره، امور خیریه و...، خبر داد.
تصویر کلاه‌برداری با ترفند‌  استخدام در سازمان‌ دولتی

به گزارش سایت خبری پرسون، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر از دستگیری ۲ متهم به کلاه‌برداری که با ترفند تهیه وام، استخدام و... از شهروندان مبلغ ۲ میلیارد ریال کلاه‌برداری کرده بودند خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی افزود: در پی ارائه مرجوعه قضائی از سوی یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر کلاه‌برداری ۹۰۰ میلیون ریالی از وی توسط ۲ فرد شیاد، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار کرد: مأموران دایره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری پلیس آگاهی در بررسی اظهارات مالباخته دریافتند که فرد کلاه‌بردار ابتدا با چرب‌زبانی با مالباخته ارتباط برقرار کرده و پس از اطلاع از مشکلات وی، ادعا کرده با مسئولان ادارات آشنا بوده و می‌تواند مشکلاتش را برطرف و وام کم‌بهره برای وی فراهم کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر تصریح کرد: متهم به کلاه‌برداری طی چند مرحله مبالغی را به بهانه‌های مختلف از قربانی اخذ کرده و پس از دریافت ۹۰۰ میلیون ریال، پاسخگوی تلفن خود نبوده و از محل سکونت خود نیز متواری شده است.

منبع: عصرایران

611817