اخبار منتخب استان‌ها

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: باید در دهه فجر انقلاب اسلامی با استفاده از هنر، بتوانیم که منظومه های فکری امام راحل و مقام معظم رهبری را بیشتر منعکس و پوشش دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اعلام کرد: خواستگار سرخورده ای که پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه اش اقدام به تیراندازی مقابل درب منزل آن‌ها کرده بود دستگیر شد.

مدیرکل امور بانوان استانداری لرستان:

زنان ایرانی همیشه در تاریخ تاثیر گذار بودند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: زنان را نادیده نگیریم چرا که چرخ خانواده را زنان می چرخانند. در فرهنگ و تاریخ کهن و اصیل ایرانی زن همیشه جزئی از هرم کانون نظام اجتماعی و خانواده بوده و هست.
دبیر کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان:

سن بیش از نیمی از شهدا زیر ۲۰ سال است/رضا و محمد بیشترین اسامی شهدای یزد

دبیر کمیته ارتباطات و رسانه دومین کنگره ملی چهار هزار شهید استان یزد گفت: اسامی رضا و محمد و ترکیبی از آنها بیشترین فراوانی را در بین شهدای استان یزد دارد.
رئیس مخابرات ازنا گفت: ارتباط بین شرکت های خصوصی تولید تجهیزات، وزارت دفاع و شرکت های دانش بنیان باعث بوجود آمدن زنجیره فعال اینترنت بین روستاها و شهرهای استان شد. لرستان موفق ترین استان غرب کشور در این مبحث است.
نماینده مردم اراک در دیدار با خانواده شهید نوروزی:

شهدا سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

علی اکبر کریمی نماینده مردم اراک ،کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در دیدار با خانواده شهید نوروزی گفت: شهدا سرمایه های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و باید سیره شهدا را ادامه داد.
نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس گفت: کردستان با دارا بودن مراتع غنی و تنوع پوشش گیاهی در مساحتی حدود یک و هفت دهم درصد مساحت کشور، بیش از ۲۵ درصد انواع گونه گیاهی کشور را داراست.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد عنوان کرد؛

نرم افزاز شهدای استان یزد در دسترس علاقه مندان

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: این نرم افزار که شامل زندگی نامه، وصیت نامه، عکس و خاطرات  3600شهید استان است در حال حاضر به صورت آفلاین و در اینده نزدیک به صورت انلاین در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در استان کردستان گفت: برگزاری دوره آموزش عمومی «ولایت فقیه و حکومت اسلامی» در استان کردستان با وجود جنگ رسانه ای و شبهات دشمنان یک کار ضروری بود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: برای مبارزه با کرونا مشارکت بیشتر، همدلی و همراهی گسترده تر مردم ضرورت دارد و راه حل اصلی مبارزه با بیماری کرونا رعایت توصیه های بهداشتی و تغییر رفتار مردم است.

درسالگرد حادثه پلاسکو؛

سالن ستارگان اراک خاموش می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی خبر داد : تنها سالن اجرای صحنه ای شهر اراک با اخطار کتبی سازمان آتش نشانی تعطیل شد.
پرسون وضعیت نابسامان فرهنگی و اجتماعی جامعه را بررسی می کند؛

«روزمرگی» بیماری جدید جامعه ایرانی/ اخبار ناخوشایند از آمارهای اجتماعی و فرهنگی

افزایش خشونت ها در جامعه حتی در بین خانواده ها، افزایش بی سابقه میزان طلاق، کاهش شدید سن اعتیاد و فحشا و بسیاری دیگر از ناهنجارها باعث شده است که جامعه ما را به لبه پرتگاهی بس عمیق بکشاند.

امام جمعه شهرستان قروه در سخنانی انتقاد آمیز گفت: ده استان از این کشور روز به روز قدرتمندتر می شوند و بقیه استان ها روز به روز عقب مانده تر و در این میان کردستان در قله این عقب ماندگی قرار گرفته است.

نماینده مردم یزد، اشکذر خواستار شد؛

تامین امنیت لوله‌های انتقال آب به یزد توسط وزارت کشور

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس، ضمن انتقاد از قطع برق سامانه انتقال آب به استان متبوعش در شرق اصفهان، از وزارت کشور خواست تا امنیت خط لوله انتقال آب به یزد را تامین کند.
گزارش پرسون از نسخه پیچی های دولت برای جلوگیری از گرانی میوه در کردستان؛

تسهیلات 4 میلیاردی مشکلات میوه شب عید را حل می کند؟ چه مقدار از میوه های شب عید از چنگال دلالان خارج می شود؟

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان کردستان، از اختصاص ۴ میلیارد تومان تسهیلات برای خرید میوه شب عید استان خبر داده است.

روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری تروریست عامل شهادت افسر راهنمایی و رانندگی سرگرد شهید حسن ملکی در سال ۱۳۹۷ در روانسر در عملیاتی پیچیده خبر داد.