هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور

سپاهان روی نوار باخت

تیم فوتبال سپاهان امروز میهمان استقلال تهران بود که با نتیجه یک برصفر شکست خورد این ششمین شکست متوالی زرد پوشان اصفهانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا می باشد
تصویر سپاهان روی نوار باخت

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم سپاهان اصفهان از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی تهران میهمان استقلال بود که با نتیجه یک بر صفر تهران را به مقصد اصفهان ترک کرد این ششمین شکست متوالی زرد پوشان اصفهانی چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا می باشد.

خلاصه بازی:

دقیقه 8:

شوت مهدی مهدی‌پور روی یک ضربه ایستگاهی از بالای دروازه سپاهان به اوت رفت.

دقیقه 12:

ارسال مهدی مهدی‌پور از سمت راست برای بلانکو با دخالت سیاوش یزدانی و سرنگونی مهاجم استقلال در محوطه جریمه سپاهان همراه بود.

دقیقه 18:

ضربه ایستگاهی رامین رضاییان به صورت مستقیم به سمت دروازه استقلال رفت که حسین حسینی با واکنشی سریع توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 43:

اشتباه مدافعان استقلال موجب شد تا مغانلو در موقعیت خوب گلزنی قرار بگیرد که شوت وی به تیر دروازه آبی‌پوشان برخورد کرد و توسط مدافعان دور شد.

دقیقه 62:

پاس در عمق رضا اسدی موجب شد تا علی‌اصغر اعرابی با حسین حسین در موقعیت تک به تک قرار بگیرد که شوت اعرابی را حسینی با خروج و واکنشی دیدنی دفع کرد.

دقیقه 73:

پرتاب اوت بلند جلالی در یک رفت و برگشت به ماشاریپوف رسید که ضربه او دقت کافی را نداشت و از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

با این نتیجه سپاهان 31 امتیازی و در رده سوم ماند. و استقلال با این پیروزی 39 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند.

گفتنی است از هفته نوزدهم همین مسابقات جمعه ۱۸ اسفند ماه سپاهان میزبان پیکان تهران و تیم استقلال تهران نیز میهمان هم نام خود در خوزستان می باشد.

611807