اخبار منتخب استان‌ها

امام جمعه مهران گفت: از همه‌ نخبگان، متخصصّان، دلسوزان و جوانان انقلابی مصرانه خواهش می‌کنم که در شهرستان‌ مهران دولت در سایه را تشکیل دهند. وظیفه‌ دولت در سایه، شناخت آسیب‌ها، ظرفیت‌های شهرستان، نظارت بر مسئولان و مشاوره دادن به آنها در جهت ارتقاء شهرستان است
با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور؛

واحد فرآوری توتون و تنباکو در زنجان افتتاح شد

ایسنا/زنجان معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از افتتاح واحد فرآوری توتون و تنباکو با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس‌جمهور در زنجان خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد:

لزوم تبیین جنایت‌های آمریکا علیه ملت‌ها برای نسل جوان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: تبیین جنایت‌های هولناک آمریکا در جهان در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی به نسل جوان ضروری است.
به دلیل انحلال شرکت گروه پزشکی کوروش (سهامدار بیمارستان):

مزایده اول بیمارستان بهمن زنجان بدون متقاضی بود/ مزایده دوم در انتظار دستور قضایی است

بیمارستان بهمن زنجان که به دلیل انحلال شرکت گروه پزشکی کوروش (سهامدار بیمارستان) قرار بود به مزایده گذاشته شود در مرحله اول مزایده، هیچ متقاضی پیدا نکرد و مزایده دوم در انتظار دستور قضایی است.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از فوت 9 نفر بر اثر بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی خبر داد و گفت:  کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی  در استان باعث  افزایش آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان‌غربی شده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: بنابراین امسال حداکثر برداشت گندم  در کردستان 521 هزار تن می‌باشد که از این مقدار 343 هزار تن آن به صورت تضمینی از کشاورزان این استان خریداری می‌شود.
جاذبه‌های گردشگری طبیعی گلستان از جمله گِلفشان ها، چند راه مهم برای توسعه پایدار استان به شمار می‌رود که تکمیل زیرساخت‌ها و معرفی بهتر این جاذبه‌ها راه جذب سرمایه گذار و گردشگر را هموار کرده و بهبود معیشت را برای ساکنان گلستان به خصوص مجاوران این عارضه های طبیعی به همراه خواهد داشت.
امام جمعه شهرستان مریوان گفت: توسعه همه‌جانبه بازارچه‌های مرزی باید در دستور کار تیم اقتصادی دولت سیزدهم قرار بگیرد تا ان‌شاء الله بخش اعظمی از درآمدی ارزی از طریق همین بازارچه‌های مرزی حاصل شود.

کنترل و کاهش تورم، تعادل نرخ ارز، فعال سازی بازار مالی، فعالسازی بازرگانی سفارت ایران در سایر کشورها، اصلاح قانون کار(سخت و زیان آور)، اصلاح قوانین و به روزرسانی آن، تقویت نقش دانشگاه ها در ارتباط با صنعت، تخصص گرایی، اعتمادسازی در جامعه، ثبات در سیاست گذاری ها و توسعه آی.تی از جمله انتظارات صنعتگران و تولیدکنندگان یزدی از رئیس جمهور آینده است.
نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: زمانی که یک مدیر نالایق در پست حساسی قرار می‌گیرد بازده کار او  می‌شود فساد مالی و دهه‌ها مشکل دیگر، بنابراین شایسته است که در انتصاب هر مدیری ملاک‌های مربوطه لحاظ شود.
رییس کل دادگستری استان زنجان، با بیان اینکه استفاده از نخبگان حقوقی از رویکردهای مهم دادگستری زنجان است، گفت: تاثیرگذاری این قشر در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های قوه قضائیه مهم و استفاده از آنها در پیش‌برد اهداف قضایی، رویکرد استان است.