اعلام فراخوان چهارمین دو سالانه جشن فیلم کوتاه اصفهان

فراخوان چهارمین دو سالانه جشن فیلم کوتاه اصفهان اعلام شد.
تصویر اعلام فراخوان چهارمین دو سالانه جشن فیلم کوتاه اصفهان

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ انجمن سینمای جوانان استان برای شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح استان، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، چهارمین دو سالانه فیلم کوتاه اصفهان در سه بخش کوتاه داستانی، تجربی و مستند را برگزار می‌کند.

این دوسالانه با هدف شناسایی و معرفی استعداد‌ها و ارج نهادن به تلاش‌های فعالان مشاغل سینمایی، تقویت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان جریانی آینده‌نگر و اندیشمند در سینمای کشور، کُنشگری و دغدغه‌مندی جریان فیلم کوتاه در تبیین حوزه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، تقویت حس خودباوری و افزایش امید و نشاط در میان فیلم‌سازان جوان استان اصفهان و معرفی فیلم‌های برتر به جشنواره‌های ملی برگزار می‌شود

علاقه‌مندان برای ثبت نام در این دوسالانه تا ۱۵ بهمن فرصت دارند. ثبت‌نام و بارگذاری آثار در جشن به شیوه‌های حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر است.

لازم است درخواست‌کننده در روش حضوری اثر خود را روی لوح فشرده و همراه با برگه درخواست حضور در جشن به صورت حضوری در محل انجمن ارسال کند یا به‌صورت اینترنتی و بارگذاری لینک فیلم و ارسال آن به نشانی اینترنتی esfahanshortfilmclab@gmail.com به همراه تصویر فرم پر شده درخواست حضور در جشن را ارسال کند..

منبع: روابط عمومی جشنواره

561736