اخبار منتخب استان‌ها

در راستای تحقق بخشی به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها؛

بازگشت یک واحد تولیدی آرد در شهرستان مهریز پس از سال ها تعطیلی به چرخه تولید

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان به همراه استاندار یزد در راستای تحقق بخشی به شعار "تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها"در سفر یک روزه به شهرستان مهریز، یک واحد تولیدی آرد را افتتاح کردند.
دست و پنجه نرم کردن گلستان با کم آبی، داستان دنباله‌دار سال های اخیر این استان شمالی است که با وجود بهره‌مندی از رودخانه‌ها و منابع آبی سطحی و زیرزمینی متعدد، هنوز راهی برای حل دائمی آن پیدا نشده و شاید چاره قطعی این مشکل، شیرین‌کردن آب دریای خزر باشد.
در روز میلاد امام رضا (ع)؛

غار علیصدر همدان بازگشایی شد

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از بازگشایی مجدد غارعلیصدر در آغازین روزهای ایام تابستان و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) خبرداد.

دبیر هیات قایقرانی استان زنجان:

سه قایقران شاخص عازم اردوی تیم ملی روئینگ شدند

دبیر هیات قایقرانی استان زنجان، از دعوت سه قایقران مستعد و شاخص این استان از سوی فدراسیون این رشته ورزشی به اردوی انتخابی و آمادگی تیم ملی روئینگ، خبر داد.

استاندار گیلان با اشاره به ظرفیت 23 هزار نفری جامعه مهندسین استان گفت: آمادگی اجرای مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان در گیلان به عنوان یکی از اولین استان ها وجود دارد و مقاوم سازی، نگهداری و تعمیرات ساختمان های دولتی، اداری و دستگاه های اجرایی در اولویت قرار می گیرد.
تولید با افزایش ۲۰ برابری پرداخت تسهیلات رونق گرفت چراکه میزان تسهیلات پرداختی طرح رونق تولید در استان زنجان در سال ۹۵، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان بود که این رقم در سال گذشته با افزایش حدود ۲۰ برابری به بیش از ۲ هزار میلیارد تومان رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان:

امروز عضویت در کتابخانه‌های عمومی رایگان است

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از اجرا شدن طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی این استان طی یکم تیرماه به مناسبت میلاد حضرت رضا(ع)، خبر داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: تمام امکاناتی که در اختیار دستگاه های دولتی قرار دارد باید به منظور تامین آب شرب مردم در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد.
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد؛

آمارهای خودکشی در گیلان پایین‌تر از میانگین جهانی است

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان گفت: آمارهای خودکشی در گیلان پایین‌تر از میانگین کشوری و جهانی است با اینحال باید بعنوان یک پدیده اجتماعی بیش از پیش مورد رصد و بررسی علمی و اطلاعاتی دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.