اخبار منتخب استان‌ها

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از بازگشت بیمارستان امام خمینی کرج به عرصه فعالیت خبر داد. این بیمارستان به بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذار شده است.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر یزد:

مدیران هیئات مذهبی و مداحان، افسران جنگ نرم هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر ادامه مداحان و مدیران هئیلت مذهبی را افسران جنگ نرم خواند و ابراز داشت: امروز جایگاه شما عزیزان جایگاه مهم و تأثیرگذاری است چرا که جنگ نرم به مراتب از جنگ سخت خطرناک تر است.
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه خبر داد:

گازرسانی به ۲۰۰ روستا تا پایان امسال

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه اعلام کرد: تا پایان امسال ۲۰۰ روستای استان کرمانشاه از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.
مهدی نوبانی روز گذشته توانست با جلب نظر اعضای شورای شهر، شهردار بندرعباس شود اما شهردار جدید بندرعباس کیست و از بین چه کسانی انتخاب شده است؟ متن پیش‌رو به پاسخ این سوال می‌پردازد.
سرپرست مرکز بهداشت شهرستان رشت گفت: 23 پایگاه در سطح رشت براحتی قادر به تزریق روزانه 25 هزار دُز واکسن است اما از هفته گذشته میزان واکسن ورودی به استان کاهش یافت و روند واکسیناسیون دستگاه‌ها تقریبا تعطیل شد و منتظر محموله جدید واکسن هستیم.
فرماندار تبریز در نشستی با خبرنگاران به اما و اگرها درباره انتخابات در این شهر پاسخ داد. وی دلایلی که باعث شد نتایج دیر اعلام شود را توضیح داد.
دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان:

امیدواریم با تعامل با دولت بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران موفق شویم

دبیر ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر کردستان گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان مطالبه‌گری خود در دولت جدید را بیشتر خواهد کرد و امیدواریم که با تعامل با دولت انقلابی بتوانیم در مبارزه با رانت‌خواران کارنامه موفقی داشته باشیم.

به همت بسیج سازندگی سپاه؛

کمبود آب کشاورزی از خرم‌دره رخت برکند

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌دره، گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه این ناحیه مشکل کمبود آب کشاورزی در برخی مناطق این شهرستان تا حدودی مرتفع شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از وجود 1980 بستری کرونایی در در بیمارستان‌های این استان خبر داد.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از اختصاص سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری به استان به منظور ر توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی خبر داد.