اخبار منتخب استان‌ها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

مدیران ناتوان از پست خود کناره‌گیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت:کسی که پستی را در دست می گیرد باید نهایت تلاشش را در رفع مشکلات داشته باشد و اگر می بیند که توانایی انجام این کار را ندارد از سمت و مدیریت خود کناره‌گیری کند.
جولان بی پایان کرونا در لرستان

فوت ۶ بیمار و شناسایی ۱۰۸۲ مبتلای جدید به کرونا

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۸۲ بیمار جدید شناسایی و ۶ نفر در استان با ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.
امام جمعه خواستار شد؛

احیای روضه‌های خانگی در یزد

امام جمعه یزد گفت: شیوع کرونا بسیاری از روضه‌های خانگی را تعطیل کرد اما در محرم امسال باید با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، روضه‌های خانگی را احیا کرد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: 17000 متر مربع از اراضی ملی پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا که تغییر کاربری یافته بود، با پیگیری اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان و پرسنل پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا، و با دستور مقام قضایی، رفع تصرف و به وضعیت سابق بازگردانده شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان؛

رسانه ها به خبرهای پنهان ورود کنند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: رسانه ها باید هر کجایی که خبری پنهان است و نیاز به ورود دستگاه ها دارد، ورود کنند.
سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

دمای طارم به ۴۲ درجه رسید

سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ثبت 42 درجه سانتیگراد بالای صفر در چورزق طارم طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
عضو شورای اسلامی شهر زنجان:

صندلی شهرداری زنجان هنوز خالی است

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه فرد انتخاب شده برای سرپرست شهرداری از طریق یکی از مراجع ذیربط تایید شده است گفت: اما و اگرها باید بررسی شود، ضمن اینکه یکی از مراکز تایید ضمنی نکرده است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی:

۲۸ طرح بیابان زدایی در خراسان جنوبی اجرا شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از از اجرای ۲۸ طرح بیابان زدایی و اعتبار 100 میلیارد تومانی پروژه‌های بیابان‌زدایی در این استان خبر داد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان:

ویژه برنامه‌های محرم 1400 در زنجان اعلام شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان از مشخص شدن ویژه برنامه‌های محرم امسال در این استان خبر داد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با بیان اینکه سرعت واکسیناسیون در شهرستان طارم در وضعیت قابل قبول و خوبی قرار دارد گفت: ۱۰ هزار طارمی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.