اخبار منتخب استان‌ها

رئیس سازمان بسیج اصناف گیلان گفت: بسیج اصناف ظرفیت تولید روزانه سه میلیون ماسک سه لایه استاندارد را دارد که علاوه بر تأمین نیاز استان، امکان صادرات ماسک و اشتغال آفرینی نیز وجود دارد.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه طی حکمی ذبیح الله خداییان را به سمت سخنگویی دستگاه قضا منصوب کرد.
سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: ماهنشان ۴۰+ درجه‌ای؛ گرمترین نقطه زنجان طی روز گذشته شد.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

تغییر و پیشرفت در راستای خدمت به ملت ایران باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه بی‌انصافی‌ها بیداد کرده و این مهم به راحتی احساس می‌شود گفت: تغییر و پیشرفت در راستای خدمت به ملت ایران باشد.
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان خبر داد:

دست حمایت خانه‌های بهداشت بر سر حاشیه‌نشینان

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان از کشیدن دست حمایت خانه‌های بهداشت بر سر حاشیه‌نشینان خبر داد و گفت: با ایجاد ۴۰ پایگاه و ۹ مرکز سلامت، همه حواشی شهر در مرکز استان تحت پوشش قرار گرفت.
استاندار زنجان با بیان اینکه ۹۸ درصد پروژه‌های هفته دولت، افتتاحی است گفت: فقط ۲ درصد باقی‌مانده، راه‌اندازی و کلنگ‌زنی است.
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان:

۸۰ میلیون مترمکعب آب صرفه‌جویی شد

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان، گفت: ۸۰ میلیون مترمکعب آب از محل تجهیز اراضی کشاورزی به آبیاری تحت فشار صرفه‌جویی شد.
سرپرست اداره محیط زیست انزلی با بیان اینکه در پی وقوع آتش‌سوزی عصر دیروز حدود پنج هکتار از نیزارهای تالاب انزلی در منطقه شانگهای پرده در آتش سوخته است، گفت: فرضیه عمدی بودن آتش سوزی برای خشک کردن و تصرف تالاب دور از ذهن نیست.
رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

فوت 37 نفر بر اثر بیماری کرونا درآذربایجان‌غربی

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی از فوت 37 نفر بر اثر بیماری کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته خبر داد.
: پویش «بی‌تفاوت نباشیم» با 40 عنوان اخلاقی تربیتی در راستای تعظیم شعائر دینی و حسینی و احیای امر به معروف و نهی از منکر به همت قرارگاه ثارالله استان قم آغاز شد.
سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر کرج با اشاره به اهمیت خدمات رسانی به شهروندان گفت: شهر کرج را معطل انتخاب شهردار نمی گذاریم.
غافلگیری ما از آمارهای بالای کرونا همانا و تبعاتش نیز همان، یکی از تبعاتی که این روزها دامنگیر بیماران کرونایی شده و بدجور حال آنان و خانواده‌هایشان را گرفته موضوع داروهای این ویروس منحوس است، داروهایی که در پیچ و خم پیک‌های متعدد گاهی زیاد، گاهی کم و گاهی نایاب می‌شود.