اخبار منتخب استان‌ها

همزمان با هفته دولت؛

سه خانه هلال در زنجان افتتاح شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت سه خانه هلال در زنجان توسط هلال احمر افتتاح شد.
رئیس اتاق بازرگانی بیرجند با بیان اینکه محصول زرشک سال گذشته کشاورزان استان هنوز در انبارها باقی مانده است، افزود: برای حل مشکلات باید برنامه ریزی صحیح و به موقع انجام شود.
معاون استاندار گلستان:

امنیت جامعه در سایه اقتدار پلیس

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گلستان با تاکید بر حمایت از پلیس در اجرای ماموریت‌ها گفت: امنیت و اقتدار پلیس ضامن امنیت شهروندان است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان از زنجان:

حمایت از تولید و رفع موانع آن؛ اولویت دستگاه قضایی

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه حمایت از تولید و رفع موانع آن؛ اولویت دستگاه قضایی است گفت: دادگستری زنجان در راستای حمایت و رفع موانع تولید اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثرگذاری انجام داده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان خبر داد:

رشد 732 درصدی انتصاب مدیران زن در 1400

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه تعداد مدیران زن در سال ۹۲، پنجاه و سه نفر بود گفت: این تعداد در مرداد ۱۴۰۰ به 441 نفر رسید که رشد ۷۳۲/۰۷ درصدی را نشان می‌دهد.
۹۸ هکتار گیاهان دارویی متنوع در شهرستان خدابنده کشت شد. کشت گیاهان دارویی نقش بسیار موثری در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور دارد.
کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان زنجان:

زنجان؛ جزو چهار مرکز استان خنک ایران

کارشناس پیش‌بینی هوای اداره کل هواشناسی زنجان از ثبت زنجان با میزان دمای ۱۲+ درجه سانتیگراد به عنوان چهارمین مرکز استان خنک کشور طی ۲۴ ساعته گذشته خبر داد.
معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان:

افراد مشکوک به قارچ سیاه به مرکز سرپایی شماره ۱۴ مراجعه کنند

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با بیان اینکه افراد مشکوک به ابتلا به قارچ سیاه مستقیم به بیمارستان مراجعه نکنند گفت: افراد مشکوک به ابتلا به قارچ سیاه به مرکز سرپایی شماره ۱۴ زنجان مراجعه کنند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

وجود وفاق در استان برای تحقق توسعه صنعتی

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از وجود وفاق خوب در استان برای تحقق توسعه صنعتی خبر داد و گفت: پروژه های افتتاح شده و در دست اجرا گواه این موضوع است.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان:

۵۶ پروژه برق رسانی آماده کلنگ زنی است

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان همدان گفت: ۵۶ پروژه برق رسانی با ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار آماده کلنگ‌زنی است و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد گفت: مواجهه مستقیم رسانه های استان با آسیب های اجتماعی استان و پرداختن به مسائل اجتماعی مبتلابه از دستاورد های جشنواره عدلیه ورسانه بود.
کمبود تجهیزات امدادی و محروم بودن تنها پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر گنبدکاووس واقع در روستای ایمر در حاشیه جاده پُرتردد این شهرستان به آق قلا از خودروی نجات سبب شده تا نیروهای امدادی این نهاد، خدمت رسانی به‌مصدومان سوانح رانندگی در این محور پُرحادثه را با تاخیر انجام دهند.
اعضای شورای اسلامی شهر فریدونکنار علی محمد مقدس را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب و معرفی کردند.