اخبار منتخب استان‌ها

منتخب مردم همدان در شورای ششم:

به شدت از عملکرد مدیریت شهری دفاع می کنم

منتخب مردم در شورای ششم شهر همدان با تاکید بر اینکه به شدت از عملکرد مدیریت شهری در دوره پنجم دفاع می کنم، گفت: به عملکرد مدیریت شهری براساس شرایط موجود نمره قبولی بالای (هفده) می دهم.
رئیس اداره فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی استان؛

جوان یزدی پس از مرگش ناجی 5 بیمار شد

رئیس اداره فراهم آوری دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: قلب اهدایی بیمار مرگ مغزی به تهران منتقل و به بیمار نیازمند پیوند زده شد.
مدیر کل انتقال خون مازندران با اعلام این‌که ذخایر خونی استان به چهار روز کاهش یافته است این موضوع را خطرناک و غیرطبیعی دانست
درخواست امام جمعه مهران از رئیس جمهور منتخب؛

برای ایلام استاندار ویژه تعیین کنید

امام جمعه مهران گفت: انتظار مردم استان ایلام نیز با توجه به وجود منابع عظیم نفتی، منطقه آزاد، اربعین و در کنار همه این ظرفیت ها، محرومیت شدید مردم این است که برای استان ایلام نیز یک استاندار ویژه تعیین کنند تا بتواند در هیات دولت شرکت کند و مشکلات مردم را پیگیری نماید.
طی سه روز آینده در شرق کشور تداوم وزش باد شدید و گردوخاک پیش بینی شده و امروز گردوخاک به همراه کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در استان‌ هرمزگان ادامه دارد که فردا شرایط رو به بهبودی خواهد رفت.
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که از روز پنجشنبه ۳۱ تیرماه دمای هوای استان به ۴۰ درجه بالای صفر می رسد.
نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه خوش‌بینی و اعتماد مصدق به آمریکا اشتباهی بود که انقلاب مردم را نابود کرد، خاطرنشان کرد: پس از اعتماد به آمریکا کودتای ۲۸ مرداد شکل گرفت و مردم باز شهید شدند تا بوسیله امام قهرمان دوباره انقلاب صورت گرفت.
جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی:

ورود و خروج خودرو به مشهد ممنوع شد

جانشین رییس پلیس راه خراسان‌ رضوی گفت: خروج خودروهای بومی از مشهد و ورود خودروهای غیربومی به مشهد از ظهر امروز ممنوع شد.
چرا خوزستان به اینجا رسید؟!

مدیریت؛ حلقه گم شده آب در ایران!

یادداشت/ در حال حاضر پنج روز از اعتراضات خوزستانی ها می گذرد مطالبه ای که در برگیرنده چند نکته درباره دور جدید این تحولات در منطقه جنوب کشور (خوزستان) شده است.
از دستاوردهای دوره آموزشی در جهاد دانشگاهی گیلان؛

بافندگان فرش دست‌ باف حرفه خود را در محیط‌ های علمی دنبال می‌کنند

یک پیشران بافت فرش دست‌باف با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در جهاد دانشگاهی گیلان برای پیشرانان فرش گفت: ضروری است بافندگان فرش دست‌باف با چگونگی رفتار با مدیران و حقوق خود آشنا شوند و بر اساس حطیه‌های علمی رشد کنند.
جانشین مدیر ارشد ستاد اجرایی فرمان امام در خوزستان گفت: به ۴۷۱ روستای استان اعتباری جهت بازسازی و رفع مشکلات تجهیزات آبرسانی روستاها اختصاص داده شد و همچنین تعدادی تانکر آب خریداری و دستور داده شد که ۱۰۰ دستگاه تانکر سیار آب اجاره شوند.