اخبار منتخب استان‌ها

بالاخره دوره‌ی پنجم شوراهای شهر و روستا به پایان رسید و شورای ششم در میان امید و انتظار بیش از پیش مردم شهرها و روستاهای مختلف فعالیتش را آغاز کرد تا فصل تازه‌ای از فعالیتهای اجرایی شهرداران و دهیاران نیز در اقصی نقاط کشور آغاز شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

اتمام ظرفیت تخت‌های مراکز درمانی قم

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم به دغدغه کمبود اکسیژن در بیمارستان‌های این شهر اشاره کرد و گفت: متاسفانه ظرفیت تخت‌های بیمارستانی هم به اتمام رسیده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به آسیب کرو نا به هنرمندان این استان اعلام کرد: تعطیلی فعالیت‌های هنری سبب شد تا هنرمندان در ارتزاق خود مشکل داشته باشند.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور:

روحیه حسینی و زینبی را باید در سنت امر به معروف و نهی از منکر عملی کنیم

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: باید در سنت امر به معروف و نهی از منکر روحیه حسینی و زینبی را عملی کنیم  زیرا با این کار این فریضه الهی و اسلامی بهتر و کاملتر پیش می رود.

دادستان کرمانشاه گفت: تعطیلی‌ها به منظور کنترل بیماری کرونا است و همه دستگاه‌های اجرایی در استان کرمانشاه موظف به اجرای کامل آن هستند و کم‌‌کاری را از هیچ دستگاهی نمی‌پذیریم.
مرکز پیش‌بینی هوای استان اصفهان اعلام کرد به دلیل وزش باد و گرد و خاک کاهش دید و غبارآلودکی را در این شهر شاهد خواهیم بود.
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان خبرداد:

نظارت جدی بر بازار استان هرمزگان

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان هرمزگان از نظارت جدی بر بازار این استان خبر داد.
رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت:

روانسر -کرمانشاه پر حادثه‌ترین محور

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: از ابتدای امسال تا نیمه مرداد ۱۰۲ نفر در سوانح رانندگی محورهای استان جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با سال قبل ۹ درصد کاهش نشان می دهد.
بیمارستان "مسیح" دومین بیمارستان تاریخی ایران :

حال و روز ناخوش دومین بیمارستان تاریخی ایران

بیمارستان "مسیح" دومین بیمارستان تاریخی ایران واقع در محله قدیمی شریعتی کرمانشاه، حدود ۲۰۰ سال پیش توسط مسیونرهای آمریکایی ساخته شد.
مجموع این تحولات باعث شد که کشورهای غربی و خاصه آمریکا به این درک مشترک برسند که برخلاف انتظارات آنها محور مقاومت کاملا آماده مقابله نظامی با اقدامات آنهاست و تحریم‌های اقتصادی بر قابلیت‌های نظامی و انگیزه حلقه‌های این محور اثرگذاری دلخواه آنان را نداشته است.

شورای اسلامی شهر کرمانشاه با حضور ۹ نفر از منتخبین مردم در فرمانداری کرمانشاه تحلیف شد و هیئت رئیسه سنی مشخص شد.
استاندار کرمان از پیش بیینی ایجاد 12 هزار شغل در کرمان با محوریت کمیته امداد امام خمینی(ره) و بانک رسالت خبر داد.