اخبار منتخب استان‌ها

مدیرکل هواشناسی البرز گفت از تداوم هوای گرم طبق پیش‌بینی‌ها گفت.
معاون بهره برداری و توسعه آب و فاضلاب شهرستان خوی گفت : از توزیع 360 هزار لیتر آب شرب از طریق آبرسانی سیار در 4 روستا با جمعیتی در حدود 2804 نفر را در تیر ماه سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس اعلام کرد:

64 شهرک و نواحی صنعتی در استان فارس

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس گفت: با تلاش‌های انجام شده بیش از 64 شهرک و نواحی صنعتی در استان فارس مشغول ارائه خدمات تولیدی و اقتصادی هستند.
سرپرست شهرداری زنجان:

برپایی ایستگاه های صلواتی ممنوع شد

سرپرست شهرداری زنجان از ممنوع شدن برپایی ایستگاه‌های صلواتی ممنوع باتوجه به شیوع ویروس کرونا خبر داد.
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از متکر می‌تواند جامعه را از بی‌تفاوتی و بی‌تحرکی نجات داده گفت: این مهم همچون طبیبی دلسوز به مداوای بیماری‌های اجتماعی می‌پردازد و از کج‌روی و انحراف جلوگیری می‌کند.
معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان خبر داد:

اجرایی شدن طرح آمارگیری از کارگاه‌های صنعتی دارای 10 نفر نیرو و بیشتر

معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان از اجرا شدن طرح آمارگیری از کارگاه‌های صنعتی دارای 10 نفر نیرو و بیشتر در سال جاری از 26 تیر تا 10 مهر و همزمان با سراسر کشور به صورت مراجعه حضوری و با رعایت کامل و دقیق ‌پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.
استاندار زنجان با بیان اینکه اولویت اول و اضطراری و ضروری در شرایط کنونی رعایت پروتکل‌های بهداشتی کرونایی است گفت: در این شرایط افراد نباید به سلامت خود و جامعه بی‌تفاوت باشند و توجه عزاداران حسینی نیز در مراسم ایام محرم بسیار ضروری است.
رییس پارک ملی گلستان از ظرفیت بالای این پارک گفت و خاطرنشان کرد: باید با رعایت تمام نکات زیست محیطی از این ظرفیت‌ها راستای توسعه، ایجاد اشتغال و درآمد استفاده کرد.