اخبار منتخب استان‌ها

معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ نفر در استان با ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست دادند.
مدیر روابط عمومی آتش نشانی استان:

۶۰ درصد کارخانه روی زنجان طعمه حریق شد

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی استان زنجان با بیان اینکه کارخانه روی واقع در شهرک صنعتی روی طی یک ساعت گذشته دچار حریق شد گفت: ۶۰ درصد از کارخانه روی در این آتش سوخت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان مطرح کرد؛

تأمین بیش از 240 هکتار از اراضی کشاورزی از طریق سد "فیله خاصه"

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: سد فیله خاصه سالانه آب مورد نیاز برای آبیاری تحت فشار ۲۴۲ هکتار از زمین های کشاورزی در روستای فیله خاصه و سیف آباد را تامین می‌کند.
دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج:

تبعیض سم مهلک در حوزه منابع انسانی است

دبیر اول شورای اسلامی شهر کرج گفت: تبعیض میان دریافتی حقوق کارگران شرکتی شهرداری کرج با سایر کارگران قابل قبول نیست.
مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

تسهیلات به معتادان بهبود یافته اعطا می‌شود

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه تسهیلات به معتادان بهبود یافته اعطا می‌شود گفت: این وام در قالب وام خوداشتغالی و کارفرمایی خواهد بود.

سرپرست گروه پیش‌بینی هواشناسی استان زنجان:

دمای هوا روند افزایشی خواهد داشت

سرپرست گروه پیش‌بینی و پیش‌آگاهی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از افزایش بودن دمای هوای زنجان از امروز /دوشنبه ۸ شهریور ماه/ تا پایان روز چهارشنبه، خبر داد.
معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:

هماهنگی بی‌نظیر اداره کل راه و شهرسازی اردبیل با شرکت ساخت

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با شرکت ساخت و توسعه زیربناها بی نظیر است و این به بهبود روند کارها کمک کرده است.
معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:

هماهنگی بی‌نظیر اداره کل راه و شهرسازی اردبیل با شرکت ساخت

معاون ساخت و توسعه راه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل با شرکت ساخت و توسعه زیربناها بی نظیر است و این به بهبود روند کارها کمک کرده است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان:

۶۴۹ بیمار کرونایی در بستر بیماری هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه هم اکنون ۶۴۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۴۴ نفر مربوط به موارد مثبت روز گذشته است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

زنجانی‌ها در نخستین جشنواره کوچ خوش درخشیدند

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: نخستین جشنواره کشوری کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان (کوچ) به میزبانی استان سمنان برگزار شد، و دانش‌آموزان و دبیر زنجانی در این جشنواره درخشیدند.
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد:

واریز حقوق کارگران و کارکنان شهرداری طی امروز

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به واریز حقوق کارگران و کارکنان شهرداری طی امروز گفت: پرداخت حقوق کارگران همزمان با کارکنان شهرداری در شورای اداری تصمیم گرفته شده و تصمیم خوبی هم بوده است.
متخصص تغذیه و رژیم درمانی عنوان کرد:

مواد غذایی مفید برای بهبود حال کودکان کرونایی

متخصص تغذیه و رژیم درمانی به مواد غذایی مفید برای بهبود حال کودکان کرونایی اشاره کرد و گفت: غذاهای سبک مانند سوپ، نوشیدن آب‌میوه‌های طبیعی، مصرف پروتئین‌هایی مثل مرغ، بوقلمون، ماهی و حبوبات به بهبود حال کودکان کرونایی کمک می‌کند.
بهره‌برداری از ۱۲۰ پروژه مخابراتی با اعتبار ۱۹۲ میلیارد و ۲۳۵ میلیون ریال در شهرستان‌های طبس، بشرویه، زیرکوه و بیرجند به هم‌زمان با هفته دولت انجام شد.