اخبار منتخب استان‌ها

رییس دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان خبر داد:

مالکیت افزون بر ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی در اختیار کرونایی‌ها

رییس دانشگاه علوم‌ پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان گفت: بیش از ۸۰ درصد تخت‌های بیمارستانی شهرستان زنجان توسط بیماران مبتلا به کرونا اشغال شده است.
رئیس هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان عایق رطوبتی در استان مرکزی گفت: پنج هزار تن عایق رطوبتی به ارزش یک میلیون و ۵۷۰ هزار دلار امسال از این استان به خارج کشور صادر شده است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان مرکزی گفت: عملیات اجرایی ۱۶ ستون از ایوان‌های شرقی و غربی حرم مطهر امامین عسگریین ( ع) در شهرستان محلات جریان دارد و قرار است که با تکمیل آن به سامرا ارسال شود.

مدیر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری:

پای ۱۱ بانوی زنجانی به پارلمان شهری گشوده شد

مدیر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری زنجان گفت: تعداد ۱۱ نفر خانم موفق به کسب رای اعتماد مردم برای حضور در پارلمان شهری شدند.
به منظور برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید محقق شد؛

جمع‌آوری افزون بر ۳۰۰ هزار سند از شهدای زنجان

مسوؤل مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از جمع‌آوری افزون بر ۳۰۰ هزار سند از شهدای زنجان به منظور برگزاری کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید این استان خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین خبر داد:

صدور پروانه بهره برداری گلخانه هیدروپونیک

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان فامنین از صدور پروانه بهره برداری واحد یک هکتاری گلخانه هیدروپونیک سبزی و صیفی در شهرستان فامنین خبر داد.
فرماندار رشت با بیان اینکه نقد آزاد حق رسانه‌هاست، گفت: در طول 24 سال خدمتم حتی یک‌بارخبرنگاری را علی‌رغم انتشار نقد و خبر خلاف واقع، مورد شکایت قرار ندادم چرا که معتقدم جایگاه خبرنگار، جایگاه آزادی اندیشه است.
رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

بیش از 570 هزار نفر در آذربایجان‌غربی واکسن کرونا دریافت کرده‌اند

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا آذربایجان‌غربی گفت: از ابتدای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در استان تاکنون تعداد ۵۷۰ هزار و ۸۴۹ نفر در آذربایجان‌غربی واکسن کرونا تزریق کرده‌اند.
استاندار قم به فعالیت 13 مرکز تزریق واکسن در این استان اشاره کرد و گفت: این تعداد باید تا پایان مردادماه به 25 برسد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: با توجه به نیاز کم درخت انگور به آبیاری، توصیه جهاد کشاورزی به کشاورزان توسعه، کشت باغات انگور است.
استاندار کردستان گفت: بسیاری از ادارات اجرایی به نوعی به ادارات خدمات رسان بدهکار هستند که درخواست می‌شود که این بدهکاری‌ها هرچه سریعتر پرداخت شود تا مشکلی در پرداخت حقوق بگیران این ادارات خدمات رسان پیش نیاید.