اخبار منتخب استان‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از وجود 1980 بستری کرونایی در در بیمارستان‌های این استان خبر داد.
مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان جنوبی از اختصاص سه هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات بند «ب» تبصره ۱۶ قانون بودجه سال جاری به استان به منظور ر توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی خبر داد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر:

واکسیناسیون به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر گفت: تاکنون واکسیناسیون گروه های هدف در شهرستان به بیش از ۵۵ هزار دوز رسیده است.
مدیرکل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات قم اعلام کرد:پهنای باند مصرفی در سال ۱۴۰۰ نسبت به‌خردادماه ۱۳۹۶، 7.6 رشد داشته است.
رییس مرکز بهداشت شرق اهواز اعلام کرد: روند تزریق واکسن در این ناحیه سرعت خوبی دارد و به طور میانگین روزانه 5 هزار دوز واکسن تزریق می‌شود و تا کنون 170 هزار دوز واکسن به مردم این ناحیه تزریق شده است.
با پیگیری های مسئولان کهگیلویه و بویراحمد یکصدمیلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به دهستان محروم زیلایی این استان اختصاص یافته که به زودی پیمانکار آن مشخص می‌شود و این طرح به منظور رفاه مردم این خطه اجرا خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی گلستان اعلام کرد: با تقویت جریانات گرم جنوبی در این استان، رسیدن دمای هوا به مرز ۴۵ درجه و کاهش رطوبت نسبی هوا محتمل به نظر می‌رسد. وی نسبت احتمال وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌های هیرکانی و زیستگاه‌های حیات وحش هشدار داد.
معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت استان زنجان:

55 کارت بازرگانی صادر و تمدید شد

معاون امور بازرگانی و تجارت خارجی سازمان صمت استان زنجان از صدور 10 کارت بازرگانی برای صادرکنندگان استان و تمدید 45 کارت بازرگانی خبر داد.