دستگیری سارقان پنل خورشیدی در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین گفت: ۲ نفر سارق دستگیر و ۲ فقره سرقت در این شهرستان کشف شد.
تصویر دستگیری سارقان پنل خورشیدی در قاین

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ محمود زال‌بیکی اظهار داشت: با وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان قاین، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی بخش سده شهرستان قاین با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، 2 نفر سارق را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان کرد: متهمان دستگیر شده ابتدا در اظهارات خود منکر هرگونه جرم و اتهامی شدند اما با روبه رو شدن با شواهد موجود و ارائه مستندات به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 2 فقره سرقت پنل خورشیدی اعتراف کردند.

زال بیکی با اشاره به اینکه ارزش ریالی پنل‌های خورشیدی کشف شده بالغ بر 2 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

کشف 2هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان نیز از کشف 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین عرب اظهار داشت: ماموران پاسگاه سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای فرعی شهرستان به 2 دستگاه خودروی سواری پژو مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودروها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار 2 هزار و 200 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراوردهای نفتی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار داشت: مأموران در این زمینه 2 دستگاه خودرو توقیف و 2 نفر متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف بیش از 30 کیلو تریاک در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان همچنین از کشف 30 کیلو و 650گرم تریاک از یکدستگاه کامیون کشنده در این شهرستان خبر داد.

عرب اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی سهل‌آباد شهرستان نهبندان در راستای مقابله و برخورد با سوداگران مرگ، هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند که خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون، مقدار 30کیلو و 650 گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

عرب تصریح کرد: پلیس در راستای برقراری نظم، امنیت و آرامش عمومی برای هموطنان عزیز در تمامی ساعات شبانه‌روز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و همکاری شهروندان با پلیس در کاهش جرایم نقش به سزایی خواهد داشت.

کمک‌رسانی به راننده خودرو در راه مانده توسط مأموران انتظامی شهرستان طبس

فرمانده انتظامی شهرستان طبس از کمک‌رسانی مأموران انتظامی پاسگاه نایبند به خودرو در راه مانده خبر داد.

سرهنگ فاضل مریمی اظهار داشت: در پی تماس احدی از هموطنان با سامانه فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر نقص فنی خودرواش در جاده و محور مواصلاتی کرمان به طبس بلافاصله تیم گشت پاسگاه انتظامی نایبند موضوع را در دستور کار قرار داده و جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران پس از رسیدن به محل مشاهده کردند یک دستگاه خودروی پراید که دارای چهارنفر سرنشین بوده دچار نقص فنی و مسافران آن سرگردان هستند لذا با توجه به برودت و سردی شدید هوا ماموران با وسایل در اختیار نسبت به رفع نقص و راه‌اندازی خودرو اقدام کردند.

وی با شاره به کمک رسانی به راننده خودرو توسط ماموران انتظامی تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه پلیس، خوشحالی و تقدیر و تشکر راننده و سرنشینان خودرو را نیز به دنبال داشت.

منبع: تسنیم

612433