اخبار منتخب استان‌ها

شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در اطلاعیه‌ای جدول زمان‌بندی احتمالی مدیریت اضطراری بار برای روز سه‌شنبه، نهم شهریورماه را در نقاط مختلف این استان اعلام کرد.
سخنگوی ستاد کرونای استان البرز در پاسخ به اینکه آیا برنامه‌ای برای واکسیناسیون دانشجویان استان وجود دارد، گفت: هنوز فرصت تزریق واکسن به دانشجویان ایجاد نشده و اگر هم این برنامه عملی شود، دانشجویان تحصیلات تکمیلی در اولویت هستند.
دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا خراسان جنوبی گفت: با توجه به بررسی آمار بستری کرونا مثبت از اول شهریور ماه جاری تاکنون موارد بستری در بیمارستان‌های استان ۱۴ درصد کاهش داشته که بیانگر عبور از قله خیز پنجم است.
پروژه مجتمع اداری شهرستان ارزوئیه در آخرین روز هفته دولت با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان، جمعی از مدیران کل، فرماندار و مقامات شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل شرکت گاز قم اعلام کرد: در حال حاضر ۳۵ درصد از مصرف گاز استان توسط بخش خانگی صورت می‌گیرد و میزان مصرف این بخش متناسب با تعداد مشترکان است.
رئیس بنیاد ایران‌شناسی استان سمنان از در دست چاپ بودن سه کتاب «تاریخ ایلخانان و تیموریان در استان سمنان»، «تاریخ تشیع در استان سمنان» و «زنان کارآفرین استان سمنان» با همکاری این بنیاد خبر داد.
بیماری جدیدی در مرمت ایران در حال رخ دادن هست که در مقابل "کهنه نمایی" قرن هجدهم و نوزدهم اروپا، شهوت "نونمایی" دارد. موضوع اصلی این نوشته، "سندرم حذف کهنگی" در فرایند مرمت بناها و بافت های تاریخی است.
مدیر عامل شرکت سیاحتی:

غار علیصدر همدان تعطیل شد

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: غار علیصدر همدان براساس تصمیم ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به ورود دستگاه قضایی و مسئولان استان یزد به مسئله فعال کردن واحدهای صنعتی نیمه تعطیل گفت: این کار ارزشمند است و باید تداوم یابد.