اخبار منتخب استان‌ها

نگاهی جامعه شناختی به جایگاه نماینده عالی دولت در استان ؛

بیست خصوصیتی که استاندار بیست و چهارم مازندران باید داشته باشد

به دنبال تغییر دولت و استقرار کابینه جدید ،گمانه زنی های زیادی در محافل سیاسی و رسانه ای برای جانشین احمد(مجید)حسین زادگان اهل ساری در ساختمان استانداری مازندران در حال انجام است که تاکنون،پنج گزینه برای این پست توسط مجمع نمایندگان معرفی شده است اگرچه یکی از گزینه ها، حکیمانه و هوشمندانه اعلام انصراف داده است و باید منتظر ماند نوع واکنش حکمرانان ملّی به این سیاست ورزی زمامدار محلی چه خواهد بود.
مدیرکل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی اصفهان اعلام کرد؛

خطر جدی فرو نشست زمین در شمال اصفهان

مدیرکل سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی اصفهان اظهار داشت: اصفهان تنها کلان شهری است که فروشست زمین آن به منطقه شهری نفوذ کرده و منطقه شمال و شرق اصفهان در معرض خطر جدی این فرونشست قرار دارد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش قم گفت: با توجه به تصمیم ستاد ملی کرونا مبنی بر آغاز سال تحصیلی به‌صورت مجازی، برگزاری کلاس‌های حضوری در مدارس استان در هر شرایطی قابل قبول نیست.
مدیرعامل کارخانه صنایع مس نظریان در گفت‌وگو با پرسون:

مشکل تولید مس، نبود ثبات قیمت گرده و کابل است

مدیرعامل کارخانه صنایع مس نظریان به مشکل نبود ثبات قیمت گرده و کابل جهت تولید مس اشاره کرد و گفت: ضعف بازار و رکود آن از دیگر مشکلات تولیدکننده‌های مس است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان:

طرح ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی تمدید شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان از تمدید طرح ویژه ساماندهی و ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های طرف قرارداد استان زنجان تا ۱۸ مهرماه امسال‌ خبر داد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد:

افزایش 2 برابر قیمت میلگرد به دست دلالان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: قیمت واقعی هر کیلوگرم میلگرد، کمتر از 10 هزار تومان است در حالی که این میزان با دلالی به 20 هزار تومان رسیده است.
رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا؛

رکورد تزریق واکسن کرونا در آذربایجان‌غربی/ تزریق بیش از 41 هزار دز در عرض یک روز

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون در استان آذربایجان‌غربی تعداد یک میلیون و ۸۶ هزار و ۱۳ نفر واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان:

۹۷ لاشه گوشت گوسفندی قاچاق کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: ۹۷ لاشه گوسفندی خارج از شبکه توزیع در زنجان کشف شد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان زنجان:

بیش از نیمی از جمعیت تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند

مدیر کل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بیش از ۵۲ درصد جمعیت استان زنجان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند و این بیمه ۱۸ نوع خدمت به مردم ارائه می‌دهد.