تازه‌ترین عناوین

سرپرست دفتر خدمات بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی مباحث مربوط به حذف ارز ۴٢٠٠ تومانی را تکذیب کرد و گفت: تا پایان سال جاری این ارز حذف نمی‌شود.

به رغم رشد اخیر بازار رمز ارزها در سه ماهه گذشته، کاردانو یکی از محبوب‌ترین رمزارزها با وجود بنیاد بسیا پرقدرت نه تنها رشد نکرده بلکه با اصلاح ۴۰ درصدی طرفداران خود را خسته کرده است. ایا انفجار مجدد کاردانو نزدیک است؟

طی احکامی جداگانه از سوی شهردار تهران، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت شهر سالم، رئیس هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران و مدیرعامل شرکت برج میلاد را منصوب کرد.

شرکت آسترازنکا اعلام کرد که کوکتل آنتی‌بادی پیشگیرانه آن ۸۳ درصد محافظت در برابر علائم بیماری کووید ۱۹ را حداقل به مدت ۶ ماه ارائه می‌دهد و آن را از واکسن تولید شده توسط این مجموعه موثرتر می‌داند.
بانک سپه با ارائه طرح «بهین کارت» وام خرید کالا به متقاضیان ارائه می‌دهد. وام‌های خرید کالا به متقاضیان این امکان را می‌دهد تا از فروشگاه‌‌های طرف قرارداد با بانک سپه اقدام به خرید کالاهای مورد نیاز خود کنند.
فرایند بازگشایی و آموزش حضوری دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم از نیمه آبان ماه آغاز شد و طبق اعلام سخنگوی وزارت آموزش‌وپرورش درباره بازگشایی مدارس، از امروز اول آذرماه نیز دانش‌آموزان دوره ابتدایی و متوسطه اول بر حسب شرایط و الگوی مدارس، فعالیت آموزشی حضوری خود را پس از ماه‌ها دوری از مدرسه از سر می‌گیرند.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه‌دولتی گفت: باتوجه به دستورالعمل های بانک مرکزی و براساس مواد ۵ و ۶ قانون اصلاح قانون مبارزه با پولشویی، بانک‌ها موظفند در اجرا و شناسایی کامل اشخاص حقیقی مشخصات هویتی اعلام شده از سوی شخص حقیقی را با اصل مدارک تطبیق داده و پس از احراز هویت و استعلام برخط از سازمان ثبت احوال کشور و دریافت کد رهگیری تایید کنند.
اشخاص حقیقی و حقوقی، مدیران شرکت‌ها و خیرین می‌توانند با سپرده‌گذاری بلند مدت در بانک صادرات ایران، نسبت به افتتاح حساب برای استفاده خود، اقوام درجه یک، اشخاص زیرمجموعه و کارکنان اقدام و آنها را برای دریافت تسهیلات تا سقف دو میلیارد ریال در قالب دو طرح «تبسم» و «تسهیلات بدون واریز قسط» بدون ضامن به بانک معرفی کنند.
پس از اینکه یکی از دستیاران پزشکی در حضور مقام معظم رهبری نسبت به مشکلات معیشتی این گروه گلایه کرد بالاخره پس از مدت ها مصوبه ای به منظور پاسخ به مطالبه صنفی دستیاران به تصویب رسید.

روز گذشته، رییس هیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی از انتشار لیست نجومی‌بگیران در آینده نزدیک خبر داد. مالک شریعتی در گفت‌وگوی تلویزیونی درباره آخرین اقدامات کمیته تحقیق و تفحص از حقوق‌های نامتعارف گفت که «هدف اصلی ما رفع خلأهای قانونی و بستن روزنه‌های فساد برای جلوگیری از تکرار پرداخت‌های نجومی بوده و به‌زودی دبیرخانه‌ای برای دریافت گزارش‌های مردمی راه‌اندازی خواهد شد.» وی افزود: رهبر معظم انقلاب هم مطالبه‌ای که داشتند این بود که این مساله برای مردم هضم نشده است.
رییس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به شرایط آلودگی هوا در کشور و بویژه تهران، گفت: اگر غلظت آلاینده‌های هوا از یک حدی بیشتر شود باید تعطیلی‌هایی انجام شود و کاهش ساعات کار ادارات را داشته باشیم.
در این صفحه فال اختصاصی امروز دوشنبه 1 آذر ماه را بخوانید. نظر شما درباره فال امروزتان چیست؟
سازمان آگهی های پرسون