تازه‌ترین عناوین

یکی از موضوعاتی که بیش از دو دهه است در ایران مورد تمرکز بیشتری واقع شد؛ یعنی به طور خاص اگر بخواهیم بگوییم از سال 78 که اورژانس اجتماعی تشکیل شد، موضوع حمایت از کودکان در برابر هر نوع مخاطره و آزاری است. موضوعی که به دلیل اهمیتی که دارد در سازمان‌های جهانی هم به آن توجه شده و یک روز را با عنوان پیشگیری از کودک‌آزاری که 19 نوامبر و معمولا برابر با 28 یا 29 آبان است را از سال 2000 تعیین و نامگذاری کردند. ما هم در کشور خودمان به اهمیت این موضوع پی بردیم و به همین دلیل سازوکارهای متعدد و متفاوتی برای حمایت از کودکان در معرض آزار یا آزاردیده طراحی و برنامه‌ریزی کردیم.
مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده (نوبت دوم) موسسه اعتباری ملل با رعایت پروتکل های بهداشتی و بر اساس اعلام و دعوت قبلی، بصورت اصالتی و وکالتی، به میزان 80/11 درصد و همچنین با ایجاد امکان پخش زنده ازطریق کانال اینستاگرام موسسه برای سهامداران، در ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه مورخ ۳۰ آبان‌ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.
امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: فرهنگسراهای شهرداری تهران آماده برگزاری کنسرت‌های موسیقی هستند و از کنسرت‌هایی که به واسطه موسیقی سخت، گیشه قدرتمندی ندارند حمایت می‌کند.
گوهر خیراندیش، در جشن سینمایی و تلویزیونی حافظ، از ماجرای فیلم منتشر شده از او در مراسم عروسی دخترش گفت و با شوخی و خنده قول داد دیگر در هیچ‌جا نرقصد.
قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز در بازار آزاد تهران به ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان رسید.
کرایوتراپی یا همان سرما درمانی از روش های جدید درمانی است که توانایی درمان بسیاری و یا بخش زیادی از بیماری ها را دارد.
دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: مسئولیت احراز هویت مشتریان برعهده بانک‌ها گذاشته شده است و برخی از بانک‌ها با دریافت این مدارک و از طریق این روش هویت مشتریان خود را تشخیص می‌دهند و احراز می‌کنند.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۷ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۱۴ نفر رسیده و مرگ پنج میلیون و ۱۶۴ هزار و ۱۰۰ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۲ میلیون و ۴۱۹ هزار و ۶۹۰ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.
آتش تقی پور بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت: برای بازی در یک سریال رفته بودم و بعد از یکی‌دو روز گفتم این کار، کار خوبی نمی‌شود چون در پشت‌صحنه کارها جدی گرفته نمی‌شد و رفتارشان جوری بود که احساس می‌کردم مرا به اسیری برده‌اند.
سینماهای کشور اتریش همزمان با آغاز قرنطینه عمومی به دلیل افزایش موارد ابتلا به کرونا برای مدت حداقل ۱۰ روز تعطیل می‌شوند.
سازمان آگهی های پرسون