تازه‌ترین عناوین

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران گفت: مشترکان در صورت تماس ناشناس بین‌المللی، تماس دوباره با آن شماره برقرار نکنند، به علت اینکه تماس با شماره مسابقات در شبکه‌های ماهواره‌ای و ناشناس بین‌المللی موجب صدور قبض‌های با مبالغ نامتعارف است.
آئروفوبیا یکی از انواع فوبیا و شامل ترس از پرواز، ترس از هواپیما و ترس از سفر هوایی است. آمار نشان می‌دهد سفر هوایی از دیگر انواع سفر امن‌تر است، ولی هنوز هم یکی از ترس‌های بسیار رایج‌ است.
قیمت سکه امروز در بازار تهران با ۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته به رقم ۱۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان رسید.
یکی از اصلی ترین نیاز برای نگهداری گیاهان آپارتمانی انتخاب خاک مناسب برای کاشت و پرورش می باشد که باید هم متناسب با نوع گیاه و هم دارای مواد مغذی جهت رشد گیاهان آپارتمانی باشد، پس انتخاب یک خاک مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.
دبیر کمیته علمی مقابله با کرونا در کشور، با اشاره به شروط این کمیته برای بازگشایی مدارس، دانشگاه‌ها، سینماها و ...و همچنین هشدار نسبت به پیک ششم بیماری در کشور، گفت: نظر جمعی کمیته علمی درباره این بازگشایی‌ها تا فردا به ستاد ملی کرونا اعلام می‌شود.
سطح ۶۰ هزار دلاری بیت‌کوین هم اکنون به مقاومت جدی تبدیل شده است. در این گزارش، تحلیل روند آتی بیت‌کوین از طریق دامیننس و چارت قیمتی مورد بررسی قرار می گیرد.

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ با انتشار یک عکس در صفحه شخصی اینستاگرامش از حلقه ازدواجش رونمایی کرد.

شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۵۸ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۳۶ نفر رسیده و مرگ پنج میلیون و ۱۷۴ هزار و ۸۵۷ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۳میلیون و ۹۱۴ هزار و ۲۷۲ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.
حجت‌الاسلام صحبت‌الله رحمانی، معاون عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه سفر زائران عتبات در حال حاضر صرفا هوایی صورت می‌گیرد، از اعزام حدود ۴۰۰ زائر در قالب ۱۰ گروه در هفته اول آذرماه خبر داد.
سازمان آگهی های پرسون