انتصاب جدید در شهرداری

طی احکامی جداگانه از سوی شهردار تهران، مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران، مدیرعامل شرکت شهر سالم، رئیس هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران و مدیرعامل شرکت برج میلاد را منصوب کرد.

تصویر انتصاب جدید در شهرداری

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حکمی مریم اردبیلی را به سمت «مدیرکل امور بانوان» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«بنا به پیشنهاد معاون امور اجتماعی و فرهنگی و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب سرکارعالی به موجب این حکم به مدت یکسال به سمت «مدیرکل امور بانوان» منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» با اتکا به اسناد بالادستی و بهره گیری از استعداد و توانمندی کارکنان خدوم شهرداری تهران و نخبگان شهر و ظرفیت های مردمی، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت سرکارعالی در سایه تحقق سیاست ها، اولویت ها و برنامه های ابلاغی باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.»

همچنین زاکانی در حکمی امیر حاجی‌نورمحمدی را به مدت یکسال به سمت مدیرعامل شرکت شهر سالم منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به تعهد، تجارب و شایستگی جناب‌عالی و به استناد مصوبه هیئت مدیره و مفاد اساس‌نامه شرکت شهر سالم به موجب این حکم به مدت یک‌سال به سمت مدیرعامل شرکت مذکور منصوب می‌شوید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات، موجبات خدمت رسانی مفید و موثر به کارکنان و بازنشستگان محترم شهرداری و شهروندان عزیز تهران را فراهم آورید.

رجاء واثق دارم شاهد استمرار مسئولیت جنابعالی در سایه تحقق سیاست‌ها، اولویت‌ها و برنامه‌های ابلاغی باشیم، توفیقات روز افزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت می‌نمایم.»

شهردار تهران در حکمی دیگر حمیدرضا صارمی را به مدت یکسال به عنوان «رئیس هیات مدیره سازمان نوسازی شهر تهران» منصوب کرد. صارمی سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران نیز هست.

زاکانی در حکمی دیگر ابوالفضل سروش، اکبر امیرخانی و سمیه حاجوی را به مدت یکسال و به عنوان اعضای هیات مدیره «شرکت شهر سالم» شهرداری تهران منصوب کرد و همچنین طی حکمی عباس حیدری را به سمت «عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت برج میلاد» منصوب کرد.

منبع: مهر

372073