تازه‌ترین عناوین

چند روز پیش، خبری منتشر شد که در آن پارادوکس عجیبی داشت: «بلاگرمعلم»! تیتر خبر این بود: «ممنوعیت فیلمبرداری بلاگرمعلم‌ها از دانش‌آموزان»
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه افزایش کتابخانه‌های سیار به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد، گفت: همچنین موضوع کتابخوانی در مدارس با اهمیت و جدیت پیگیری می‌شود و در تلاشیم یک ساعت کتابخوانی به صورت هفتگی در مدارس برقرار شود.
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان، لیتیوم را اصلی‌ترین منبع انرژی در جهان آینده عنوان می‌کند و می‌گوید: جهان آینده جهان باتری‌ها و سازه‌های ذخیره انرژی است و از آنجا که باتری‌های لیتیومی هم اکنون بهترین گزینه برای ذخیره انرژی محسوب می‌شوند، بنابراین جهان آینده جهان لیتیوم و صنایع وابسته به آن خواهد بود.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پلور تا گزنک همچنین آزادراه پردیس – تهران ترافیک سنگین برقرار است.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: حفاظ‌های موقت که الان در اطراف تئاتر شهر وجود دارد مربوط به کارگاه ساختمانی است و قرار نیست به این صورت باقی بماند.
یک مطالعه علمی جدید نشان داد که خوابیدن حدود پنج ساعت در شب خطر سکته مغزی و حمله قلبی را افزایش می‌دهد و نشان می‌دهد که بروز آن ممکن است به 70 درصد برسد.
گمرک در بهمن ماه امسال معادل کل سال ۱۴۰۰ درآمد کسب کرد و درآمد وصولی گمرک و واریزی به خزانه در ۱۱ ماهه سال جاری به ۱۹۶ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان رسید.
همه مردان با افزودن مواد غذایی فراسودمند به رژیم غذایی­ می‌توانند کیفیت تغذیه‌­شان را تا حدود چشمگیری افزایش بدهند. اگر نمی‌دانید که دقیقا باید کدام مواد غذایی را تهیه کنید، حتما ادامه این مطلب را بخوانید.
این مسافران اولین گردشگران بین المللی بودند که رژیم "کیم جونگ اون" از زمان پاندمی کووید به این سو اجازه ورود آنان به کره شمالی را داده است. گردشگران روسی که در تاریخ ۹ فوریه(۲۰ بهمن) وارد فرودگاه بین المللی پیونگ یانگ شدند اولین گروه تور خارجی شناخته شده‌ای بودند که از کره شمالی پس از بسته شدن مرز‌های آن کشور در طول پاندمی کووید بازدید به عمل آورده اند.