تازه‌ترین عناوین

پرونده آرمان هنوز در جریان است؛

سه ماه حبس برای مخفی کردن جسد یک دختر

پسر جوان که به جرم قتل دختر مورد علاقه‌اش به قصاص محکوم شده بود این بار به اتهام مخفی کردن جسد مقتول نیز به 3 ماه و یک روز حبس محکوم شد.

مرور جذاب ترین پزشکان در فیلم های ایرانی مانند امین تارخ در «مادر» و علی مصفا در «تابستان داغ» به پاسداشت زحمات شبانه روزی کادر درمان در این روزهای کرونایی.
«وقتی آنها ما را می‌بینند ۱»، «یل فام»، «زنده‌باد ناراسیمها ردی»، «دایره تصادف و فرار» فیلم‌های جدیدی هستند که این هفته از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.
به بهانه درگذشت دیه‌گو مارادونا

فیلم‌هایی درباره زندگی اسطوره فوتبال

سینمای جهان و به خصوص سینمای مستند علاقه زیادی برای به تصویر کشیدن زندگی حرفه‌ای و شخصی اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان دیه‌گو مارادونا داشت.
در صورت رفتن دلار به کانال ۲۴ هزار تومانی و ماندن اونس طلا در کف هزار و ۸۰۰ دلاری، دور از انتظار نیست که سکه به کمترین قیمت خود از انتهای تابستان برود.
نماد شستا که بیش از ۲ ماه متوقف بود، در جریان معاملات هفته قبل بازگشایی شد و در روزهای اخیر عرضه در این نماد باعث ریزش شاخص کل شده است. آیا روند صعودی شستا بازمی‌گردد یا باید این سهام را فروخت؟
وضعیت محور‌های مواصلاتی در ۶ آذر؛

کاهش ۰.۴ درصدی تردد در محور‌های برون شهری

طی شبانه روز گذشته، آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۷۷ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۴ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد.

پزشک متخصص مغز و اعصاب گفت: افرادی که بعد از گذشت چند ماه از بیماری کووید ۱۹، هنوز حس بویایی شان بازنگشته است، استفاده از زینک، مکمل های ویتامین A و دسته گروه B و تمرین بویایی در فواصل چند دقیقه ای بهترین راهکار مؤثر خواهد بود.
مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران:

مصرف گاز در بخش خانگی رکورد زد

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده در شبانه‌روز گذشته از مرز ۵۰۰ میلیون مترمکعب گذشت و در بخش خانگی رکورد زد.
پیش‌بینی بارشی ۳ماهه مؤسسه تحقیقات آب؛

دی و بهمن کم‌بارشی خواهیم داشت

مؤسسه تحقیقات آب وزارت نیرو اعلام کرد: بر اساس پیش‌بینی صورت‌گرفته، بارش‌ها در آذر عادی و بیشتر از عادی، دی کمتر از عادی و بهمن در برخی مناطق کمتر از عادی خواهد بود.

پیکر مرحوم چنگیز جلیلوند پس از بازگشت دخترش به ایران امروز با حضور بستگان و دوستان نزدیک در قطعه هنرمندان بهشت زهرا به خاک سپرده شد. هم چنین هم زمان مراسم تدفین «کامبوزیا پرتویی» برگزار شد و هر دو راهی خانه ابدی خود شدند.
رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا:

داروهای گیاهی کرونا به شواهد علمی بیشتری نیاز دارند

رئیس کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه جامعه پزشکی کلی گویی در مورد درمان کرونا را نمی پذیرد، تصریح کرد: داروهای گیاهی کرونا برای تایید نیازمند شواهد و مطالعات علمی کافی هستند.