تازه‌ترین عناوین

رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به وقوع حادثه غرق‌شدگی برای ۲۱ نفر در این استان از ابتدای سالجاری تاکنون، گفت که آمار غرق‌شدگی در تهران در مقایسه با مدت مشابه پارسال رشدی ۷ برابری داشته است.

تحقیقات نشان می دهد افرادی که در انتخاب غذا چندان سختگیر و وسواسی نیستند در مقایسه با آنهایی که رژیم غذایی محدودتری را دنبال می‌کنند از سلامت روان بهتری برخوردارند.

در جلسه کمیسیون ملی صنف طلای کشور با مسئولان وزارت صمت، در مورد پنجره واحد ثبت اطلاعات در سامانه ها، رفع الزام ثبت موجودی اولیه طلا به جز واردات، صادرات و تولید طلای خام و رفع الزام ثبت آنی اطلاعات توافق شد.

با نزدیک‌تر شدن قیمت بیت‌کوین (BTC) به مقاومت ۶۷ هزار دلار، قیمت‌ ارزهای دیجیتال برتر طی ۲۴ ساعت گذشته بهبود یافته و در همین راستا، قیمت اتریوم (ETH) از سطح ۳۱۰۰ دلار گذشته است. علاوه بر این، سایر آلتکوین‌های برتر مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA) نیز افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.
اشکان دژاگه، کاپیتان سابق تیم ملی ایران، ‌روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام اعلام کرد که به عنوان بازیکن با ‌فوتبال خداحافظی کرده و از این پس در مستطیل سبز پا به توپ ‌دیده نخواهد شد. ‌