تازه‌ترین عناوین

پس از جنگ لفظی میان نخست‌وزیر و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، منابع رسانه‌ای این رژیم از تشدید اختلافات میان نتانیاهو و گالانت و ارتباط غیر مستقیم آنها از طریق شخص سوم پرده برداشتند.

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فنرباغچه پس از ناکامی این تیم در رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ گفت که سطح تیمش در حد لیگ قهرمانان نیست!

نخست‌وزیر پیشبرد امور (موقت) لبنان در جریان دیدار با فرستاده ویژه رئیس جمهوری آمریکا در امور خاورمیانه بر ضرورت اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

یک نظرسنجی تازه نشان داد مردم آمریکا «کامالا هریس» نامزد حزب دموکرات در انتخابات آمریکا را صادق‌تر از «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان می‌دانند، اما در مسئله غزه حتی هواداران حزب دموکرات نیز امتیاز مطلوبی به او نمی‌دهند.

نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور ایستگاه‌های خدمات ارتباطی و رفاهی خود را در تکریم زائران حسینی(ع) و مسافران کشور عراق برپا کرد.
مهندس عبدیان رئیس اتاق بازرگانی قزوین عنوان کرد: باپیگیری های صورت گرفته، بعد از این تنها نمایندگان قانونی معرفی شده از سوی اتاق بازرگانی قزوین از اجازه حضور در هیات های حل اختلاف مالیاتی استان در راستای اجرای بند ۳ماده ۲۴۴قانون مالیات های مستقیم برخوردار هستند.
مدیرکل سابق اداره کل موزه‌ها و اموال منقول وزارت میراث فرهنگی ، در یادداشت اختصاصی به مخالفت‌ها با معرفی رضا صالحی امیری به‌عنوان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی پرداخته و این مخالفت‌ها را بی ارتباط با موضوع مدیریت در این وزارتخانه چندوجهی دانسته است.
مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان گفت: پروژه دستگاه خودپرداز میوه به‌عنوان گامی در جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، در میدان آزادی اصفهان راه‌اندازی شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
در این مقاله، با نمونه‌هایی از مدل دکوراسیون لاندری یا رختشوی خانه آشنا می‌شوید. لاندری یا رختشوی خانه یا اتاق لباسشویی، فضایی که اغلب نادیده گرفته می‌شود، می‌تواند به واحه‌ای کاربردی و زیبا تبدیل شود. با کمی خلاقیت و برنامه ریزی، می‌توانید این فضا را به مکانی تبدیل کنید که هم کارآمد و هم لذت بخش باشد.
نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی درباره فروپاشی اقتصاد این رژیم هشدار داد و گفت: با تداوم بحران اقتصادی، اسرائیل دیگر توان تامین امنیت خود و مقابله با ایران را نخواهد داشت.

سازمان آگهی های پرسون