تازه‌ترین عناوین

محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، یک روز پس از سفر به مسکو، اواخر امروز (چهارشنبه) در آنکارا با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار و درباره مسائل منطقه رایزنی خواهد کرد.

باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد، روزچهارشنبه، ۲۴ مرداد با «حامد پاکدل» مهاجم سابق پرسپولیس برای فصل پیش رو لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به توافق رسیده است.

صنعت مد، دنیای پر زرق و برق و جذابی به نظر می‌رسد و ممکن است تصور شود که مدلینگ کودکان فرصتی عالی برای ورود به این دنیا و کسب شهرت و ثروت باشد، اما در پشت پرده این ظاهر فریبنده، خطرات متعددی برای کودکان مدل وجود دارد که نباید نادیده گرفته شوند.

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت واشنگتن در جریان دور جدید مذاکرات آتش‌بس و تبادل اسرای غزه که قرار است فردا (پنجشنبه) در دوحه قطر برگزار شود، پیشنهاد جدیدی را برای آتش‌بس غزه ارائه می‌دهد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: در نهمین جام قهرمانی بازی‌های ویدئویی با ۳۰۲ شرکت‌کننده در اصفهان، هشت نفر برگزیده به مسابقات تهران راه پیدا می‌کنند.
آرین سلیمی که در نخستین حضور خود در رقابت‌های المپیک، موفق به کسب عنوان قهرمانی تکواندو در وزن به اضافه ۸۰ کیلوگرم شده است امروز چهارشنبه با استقبال مردم و مسوولان استان کرمانشاه وارد زادگاهش شد.

جنبش حماس فلسطین اعلام کرد موافقت دولت آمریکا با فروش میلیاردها دلار تسلیحات به رژیم صهیونیستی تاییدی بر این امر است که واشنگتن شریک جنایت نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه است.

اگرچه متحدان «دونالد ترامپ» در تلاشند تا او را متقاعد کنند که بر روی سیاست‌ها متمرکز شود، اما این رئیس‌جمهور سابق آمریکا که برای بازگشت به کاخ سفید تقلا می‌کند، همچنان بر روی مسائل حاشیه‌ای و توهین‌ها به جای سیاست و اصل کار، مانور می‌دهد.

این روزها فضای مجازی پر است از تبلیغات بی‌شمار ورنگارنگ کلینیک‌های زیبایی لوکس‌ که مخاطبان خود را به شکل‌های مختلف تشویق می‌کنند تا اعمال زیبایی روی بدن یا سرو صورت‌شان انجام دهند. از کاشت برای پرپشت شدن موها، بلند شدن قد، پیکرتراشی و جراحی بینی با مدل‌های مختلف گرفته تا کوچک کردن اندازه دهان، فرمدهی استخوان فک، تزریق ژل به نقاط مختلف صورت و بدن و حتی تغییر رنگ و فرم چشم‌ها.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که وزیر پیشنهادی اطلاعات در جلسه امروز این کمیسیون با اشاره به موضوع اتباع خارجی بیان داشت که لازم است این افراد ساماندهی شوند.

سازمان آگهی های پرسون