حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر و سلاح و مهمات در مرزهای کشور خبر داد.
مدیر عامل شرکت برق آذربایجان غربی به اتهام اختلاس تحت تعقیب قرار گرفته و پس از دستگیری با قرار بازداشت موقت صادره از بازپرسی روانه زندان شده است.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی گفت: 10 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که در برخی محلات شهر تبریز امنیت و آرامش عمومی مردم را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.
جامعه شناسان در معرفی ارکان و ضرورت‌های توسعه جوامع، رسانه و نهادهای مدنی را دو رکن اساسی و ضرورت غیر قابل انکار در شکل‌گیری مقدمات توسعه جوامع می‌شناسند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از شناسایی فردی که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
2 کلاهبردار که از یک معلول جسمی 2 میلیارد و 930 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرده است که با همکاری مجلس و دولت و قوه قضائیه گام‌های اثربخشی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم و حل مشکلات آنها برداشته شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسمومیت الکلی ۱۶ نفر در بندرعباس و جان باختن یک نفر خبر داد و گفت: حال عمومی ۶ نفر وخیم گزارش شده است.
اورژانس مازندران از وقوع حادثه ریزش سنگ از کوه در آزاد راه چالوس خبرداد و اعلام کرد که براثر این حادثه سه نفر زخمی شدند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: افزایش حقوق سربازان وظیفه از اردیبهشت ماه در فیش‌های حقوقی منظور می‌شود.
معاون قضایی قوه قضاییه در تشریح جزئیات موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات محکومان به مناسبت عید فطر گفت: ۱۲ مورد از عفوشدگان جزء محکومان اعدام و چهار مورد هم از محکومان امنیتی هستند.
ساعت 3:۲۷ بامداد یکم اردیبهشت، در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ گزارش آتش گرفتن چند دستگاه خودرو در پارکینگ یک ساختمان مسکونی واقع در خیابان اشتراکی شمالی کرج نیروهای آتش‌نشانی خیلی زود در محل حضور یافتند.