حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

چند روز قبل صدای مهیبی در یکی از محله‌های تهران، همسایه‌ها را به خیابان کشاند. آنها مرد میانسالی را دیدند که به سختی پیکر خونین و نیمه‌جان دختر جوانی را روی زمین می‌کشاند. با دیدن این صحنه اهالی محل بلافاصه جلو رفتند تا به آنها کمک کنند اما مرد میانسال با دیدن اهالی پا به فرار گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حادثه انفجار در یک منزل مسکونی قدیمی دو طبقه در خیابان ایروانی خبر داد و گفت: به دلیل این حادثه دو نفر دچار سوختگی شدید شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۶ نفر اعضای یک باند حرفه‌ای سرقت اموال ساختمان‌های نیمه ساز در شهرستان زاهدان و اعتراف آنها به ۴۶ فقره سرقت خبر داد.
سخنگوی شهرداری تهران خبر داد

مجروح شدن شهردار منطقه ۱۹ با ضربات چاقو

سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که شهردار ناحیه ۳ منطقه ۱۹ در هنگام مأموریت مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز مجروح شد.
رییس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با معرفی و منتسب کردن خود به یکی از نهادهای دولتی تحت پوشش کمک به نیازمندان از شهروندان کلاهبرداری می کرد.
رئیس پلیس راهور پایتخت درباره برخورد با سگ‌گردانی در خودرو گفت: پلیس با توجه به مشاهدات میدانی عمل کرده و برخورد می‌کند، اما وقتی هزینه جریمه از قیمت غذای آن سگ بسیارکمتر است بازدارندگی ندارد.
سخنگوی ناجا گفت: در ۴۸ ساعت گذشته، طرح ضربتی مقابله با احتکار در دستور کار پلیس سراسر کشور قرار گرفته و تا امروز عصر ۲۹۰ تن روغن و ۳۱۲ تن گندم و آرد احتکاری از انبارها کشف و ضبط شده است.
در قانون مدنی، شوهر در برابر زن دارای اختیاراتی است که زن فاقد آن می‌باشد، مانند طلاق دادن زن، ازدواج مجدد، تعیین محل سکونت. اما طبق مجوز قانون مدنی، زنان نیز می‌توانند با استفاده از شروط ضمن‌ عقد تا حدودی محرومیت‌های قانونی خود را جبران کنند.
رئیس پلیس راهور پایتخت درباره برخورد با سگ گردانی در خودرو گفت: پلیس با توجه به مشاهدات میدانی عمل کرده و برخورد می‌کند اما وقتی هزینه جریمه از قیمت غذای آن سگ بسیارکمتر است بازدارندگی ندارد.
بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی هلال احمر در پی وقوع زلزله در استان فارس ۳ تیم ارزیاب هلال‌احمر اعزام شدند.
قوه قضائیه به شهروندان هشدار داد که از پاسخ‌دادن به تماس‌های تلفنی پیام‌رسان واتساپ مبنی بر برنده‌شدن و ارائه کد ارسالی در متن پیامک خودداری کنند.
رییس پلیس فتا هرمزگان گفت: شهروندان مراقب پیام‌ها و تماس‌های تلفنی افراد سودجو که مدعی جمع آوری زکات فطره هستند باشند، زیرا ممکن است اطلاعات حساب بانکی شهروندان مورد سوءاستفاده قرار گیرد.