حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

مهمترین اخبار

شب گذشته خبری عجیب در میان اخبار برجسته شد. مهدی پورباقی که علاقمندان به پادکست فارسی او را با صدایش در پادکست جنایی "آخرین شاهد" می‌شناسند، با رقم زدن جنایتی هولناک، دست به خودکشی زد و پلیس جسدش را در منزلش کشف کرد.
حجت الاسلام و المسلمین منتظری با اشاره به حساسیت پرونده‌های خانواده گفت: امروز رسیدگی به پرونده های خانواده از مهم‌ترین موضوعات جاری دیوان عالی کشور است چرا که  مستقیماً کانون خانواده را تحت تاثیر قرار خواهد داد و احکام صادره در پرونده‌های خانواده باید از یک دقت نظر بالا برخودار باشد چرا که برخی احکام در این گونه پرونده ها اساس جامعه را با مشکل جدی مواجه می‌نماید.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات(فتا) فرماندهی انتظامی اصفهان از دستگیری پدر و پسری که با ارسال پیامک جعلی با عنوان ابلاغیه سامانه «ثنا» قوه قضائیه، از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.
در شبکه های اجتماعی، گمانه زنی های زیادی در این باره منتشر شده است. برخی رسانه‌های فارسی زبان در کانادا نیز مدعی شده اند که قاتل زن جوان کسی نیست جز راوی پادکست جنایی «آخرین شاهد».
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد درگیری صوری اقدام به سرقت خودرو کرده بود، خبر داد.

رئیس اداره منابع طبیعی کرج گفت: عملیات اطفای حریق در منابع طبیعی محدوده ری زمین جاده کرج - چالوس همچنان ادامه دارد.

رئیس پلیس راهور فراجا خطاب به پزشکیان گفت: لازم است رئیس‌جمهور محترم در چینش کابینه به موضوع قربانیان، مصدومان و خسارات مالی تصادفات رانندگی توجه ویژه‌ داشته باشد و این مهم را در انتخاب وزیر صنعت، معدن و تجارت مد نظر قرار دهند.
رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت فرایند صدور گواهی تولد الکترونیک در بیمارستان‌ها را تشریح کرد و درباره تشکیل پرونده سلامت برای نوزاد و ثبت اطلاعات جامع تولد در آن نیز توضیح داد.
میزان جریمه تخلف «حرکت دنده عقب در آزادراه‌ها و بزرگراه‌ها»، در تمام شهرها به نیم میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.