اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها از دوشنبه ۴ تیر الی شنبه ۹ تیر ماه

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در راستای تسهیل در تردد بین شهری هموطنان خبر داد.
تصویر اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها از دوشنبه ۴ تیر الی شنبه ۹ تیر ماه

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از اجرای محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها در بازه زمانی دوشنبه ۴ تیر الی شنبه ۹ تیر ماه در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد بین شهری هم‌وطنان خبر داد.

وی گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهرروز دوشنبه مورخ 1403/04/04 الی ساعت 6صبح روز شنبه مورخ 1403/04/09 از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد؛ اما تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می باشد از اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب در صورت پر حجم بودن ترافیک خبر داد و افزود: روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ های 1403/04/04 و 5 تیر ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل اعلام می گردد.

وی اعلام کرد: از ساعت 11 از مرزن آباد بسمت تهران انسداد بصورت کامل اعمال میگردد(شمال به جنوب)؛ از ساعت 13 از ابتدای پل زنگوله(انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال میگردد.و در ادامه از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می گردد.

سرهنگ شیرانی از اعمال محدودیت تردد جنوب به شمال و محدودیت قطعی خبر داد و گفت:روز جمعه مورخ 1403/04/08 ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه به شرح ذیل است؛

یعنی از ساعت 12 از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود؛ سپس از ساعت 13 از ابتدای پل زنگوله(انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال شده و در ادامه از ساعت 15 از مرزن آباد بسمت تهران یکطرفه اعمال میگردد(شمال به جنوب).

وی افزود: از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می گردد.رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده،ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر در محور هراز همچنان ممنوع است اظهار داشت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6روز دوشنبه تاریخ 1403/04/04 الی ساعت 2 بامداد روز چهارشنبه تاریخ 1403/04/06 و همچنین از ساعت 6 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ های 7 و 8 تیرماه 1403 از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ شیرانی اعلام کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز دوشنبه تاریخ 1403/04/04 الی روز شنبه تاریخ 1403/04/09 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی گفت: در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 الی 24 روزهای سه شنبه و جمعه تاریخ های 05 و 1403/04/08 است.سرهنگ شیرانی اعلام کرد: در محور آستارا-اردبیل و بالعکس نیز تردد انواع تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 الی 24 روزهای سه شنبه و جمعه تاریخ های 05 و 1403/04/08 است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا از اعمال محدودیت تردد مقطعی در محور فشم خبر داد و گفت: در محور فشماز ساعت 17 الی 20 روز جمعه تاریخ 1403/04/08 محدودیت ترافیکی از انتهای محور نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کلیگان (ابتدای پیچ آریانا)به صورت یکطرفه به سمت خروجی فشم انجام خواهد شد.

منبع: فارس

693834