امحای ۱۶ تُن انواع موادمخدر در کهریزک تهران

رئیس پلیس پایتخت با حضور در مراسم امحای ۱۶ تُن انواع موادمخدر در کهریزک تهران، گفت: نه سر سوزنی از جدیت پلیس کاسته می‌شود و نه این که کار پلیس در برخورد با موادمخدر، تعطیلی دارد.

تصویر امحای ۱۶ تُن انواع موادمخدر در کهریزک تهران

به گزارش سایت خبری پرسون، سردار عباسعلی محمدیان در مراسم امحای ۱۶ تن انواع مواد مخدر­در کهریزک تهران گفت: رویارویی و مبارزه با سوداگران مرگ شب و روز نمی‌شناسد و شناسایی و دستگیری قاچاقچیان حرفه‌ای کاری سخت و دشوار است، اما به دلیل آموزش‌های مناسب و حرفه‌ای و به کارگیری نیرو‌های متخصص در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در راستای برخورد با خرده فروشان و قاچاقچیان موادمخدر داشتیم.

­این مقام انتظامی افزود: سال گذشته را با کشف ۲۵ تن موادمخدر پشت سر گذاشته ایم و امروز مردم در محلات جنوبی شهر شاهد پاکسازی نسبی از وجود معتادان متجاهر هستند.

­فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به همکاری و هماهنگی دستگاه‌ها در راستای مبارزه با مواد مخدر گفت: سال گذشته بیش از ۸۵ هزار نفر معتاد و قاچاقچی دستگیر کردیم و امروز قاطعانه اعلام می‌کنیم در ۲ شیفت شب و روز کل تهران را بسیج می‌کنیم تا بیش از ۲۰۰ نفر معتاد در معابر شهر تهران پیدا نشود.

­سردار محمدیان با تقدیر از زحمات رئیس جمهور شهید در زمینه برخورد با اعتیاد و قاچاق موادمخدر که باعث همراهی سایر دستگاه‌های دولتی برای مقابله با اعتیاد شد، افزود: گام بعدی راه‌اندازی مراکز ترک اعتیاد بود، ایده اصلی این بود این مراکز تبدیل به کارگاه‌های آموزشی و تولیدی شود که در مرکز سپاه حضرت رسول (ص) و مرکز سروش پلیس آن را عملی کرده و مددجویانی دارد که حاضر به ترک مرکز نیستند و جا دارد برای تکمیل این طرح سازمان‌های دیگر هم وارد شوند و این مددجویانی که پاک شدند و شغلی یاد گرفتند تحت پوشش قرار دهند.

­وی گفت: در سال جدید اقدامات شبانه روزی پلیس ادامه دارد، کشف بیش از ۵ تن موادمخدر در ۸۰ روز ابتدایی سال نشان می‌دهد پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر و دستگیری بیش از ۸ هزار نفر و جمع آوری کسانی که مشکوک به اعتیاد بودند، عملکرد قابل دفاعی است.

­سردار محمدیان به قاچاقچیان هشدار داد: ماموریت پلیس نه تنها تعطیلی بردار نیست بلکه سر سوزنی از جدیت پلیس کم نخواهد شد و هشدار می‌هیم به دامن اجتماع برگردند و دست از جرم‌های خود بردارند.

منبع: ایلنا

693946