حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

در حالی که تاکنون پدر مقتولان خردسال مدعی بود فرزندانش را در مشهد به قتل رسانده و اجساد آنان را با همدستی یکی از دوستانش در بیابان های بولوار طبرسی شمالی دفن کرده است اما کنکاش های قضایی و پلیسی درباره تناقض های اعترافات وی، قاتل این پرونده هولناک جنایی را عوض کرد.
سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا، از شکایت پرویز پرستویی از منتشرکنندگان کلیپی که سحر علیشاهی را دختر او نامیده‌اند خبر داد.
چند روز قبل دو زن که در حال عبور از میدانی در پردیس بودند، با صحنه عجیبی مواجه شدند. یکی از خودروهای در حال حرکت ناگهان در جلویش باز شد و زن جوانی خود را از آن به بیرون پرتاب کرد.
فرماندار شهرستان میناب حمله به یک پاسگاه انتظامی در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت: خودروی حامل مواد مخدر در محوطه پاسگاه دچار حریق شد که خوشبختانه این اتفاق هیچ مصدومی نداشته است.
رئیس قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی با تمام توان در موضوعات «مدیریت ارز» و «کنترل بازار» و همچنین «مقابله با گرانفروشی و احتکار» به دولت کمک خواهد کرد تا از ناحیه سودجویان گزند و آسیبی به معیشت و سفره مردم وارد نشود.

رییس پلیس فتای تهران بزرگ نسبت به کلاهبرداری یا سودجویی از اطلاعات شخصی و هویتی شهروندان در پوشش وام فرزندآوری هشدار داد.
برادران دوقلو به بهانه مسافرکشی دختر جوان را سوار خودروشان کرده و با کشاندن او به خانه‌ای در خارج از شهر وی را قربانی نیت شوم خود کردند.