حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سه کارتن خواب که هنگام آبگیری و انتقال آب کرج به مشکین دشت داخل کانال گرفتار شده بودند در حالی بیرون کشیده شدند که یکی از آنها جان باخته بود.
رئیس پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی پایتخت از انهدام باند تهیه و فروش سلاح جنگی در حوالی ناصر خسرو تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.
مرد شرور که از نوجوانان در بوستان‌های شهر زورگیری و سرقت می‌کرد پس از دستگیری مدعی شد چون در کودکی مورد زورگیری قرار گرفته برای انتقام دست به این سرقت‌ها می‌زده است.
اداره‌کل حقوقی قوه قضائیه با ارائه یک نظریه مشورتی، به استناد قوانین مختلف، رأی دیوان عدالت اداری و بخشنامه دادستان کل کشور، برگ سبز را به عنوان سند رسمی خودرو معرفی کرد.
رئیس پلیس آگاهی گلستان از کشف جسد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌ پزشکی گلستان در اطراف یکی از روستاهای گرگان خبر داد.
آقای وکیل، استاد بهمن کشاورز، برای من و هم نسلان من نماد عینی و واقعی وکالت بوده و هست. در سومین سالروز فراق استاد باید اذعان کرد: قلم برای انشاء حق، اتحاد و همدلی همراه با غیرت برای حفظ کانون وکلا، میراث ارزشمند ایشان است برای اعضاء کانون وکلا.

مرد میانسال که به خاطر اختلاف با پسر جوانش او را به قتل رسانده بود، در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

اخیرا قضات در استعلامی از معاونت حقوقی سوالاتی پیرامون نحوه رسیدگی به درخواست توقیف اموال فرد پس از فوت وی را مطرح کردند.
بسیاری از کاربران طعمه سواستفاده‌کنندگان مجازی از حساب‌هایشان هستند، برای جلوگیری از این موضوع راهکارهایی ارائه شده است.
به گفته رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات، مصرف قلیان از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ در گروه سنی بالای ۱۸ سال، در بین زنان ۵۷.۶ درصد و در بین مردان ۱۷.۸ درصد افزایش داشته است.
سرپرست اداره کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شناسایی همه نقاط حادثه‌خیز معابر پایتخت برای افزایش ایمنی حمل و نقل خبر داد.