حوادث و قضائی

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری را در پربیننده ترین سرویس حوادث، قضایی و انتظامی پرسون دنبال کنید

سازمان وظیفه عمومی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان وظیفه، فقط شامل بخشش اضافه خدمت سربازان انتظامی کل کشور تا پایه خدمتی ۱۴۰۰/۱۲/۱ می شود و شامل سربازان وزارت دفاع، سپاه و ارتش جمهوری اسلامی نمی‌شود.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ناکامی قاچاقچیان مواد مخدر و سلاح و مهمات در مرزهای کشور خبر داد.
مدیر عامل شرکت برق آذربایجان غربی به اتهام اختلاس تحت تعقیب قرار گرفته و پس از دستگیری با قرار بازداشت موقت صادره از بازپرسی روانه زندان شده است.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان آذربایجان شرقی گفت: 10 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که در برخی محلات شهر تبریز امنیت و آرامش عمومی مردم را به مخاطره انداخته بودند، دستگیر شدند.
جامعه شناسان در معرفی ارکان و ضرورت‌های توسعه جوامع، رسانه و نهادهای مدنی را دو رکن اساسی و ضرورت غیر قابل انکار در شکل‌گیری مقدمات توسعه جوامع می‌شناسند.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران از شناسایی فردی که با جعل هویت یک فعال اجتماعی اقدام به کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
2 کلاهبردار که از یک معلول جسمی 2 میلیارد و 930 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرده است که با همکاری مجلس و دولت و قوه قضائیه گام‌های اثربخشی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم و حل مشکلات آنها برداشته شود.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مسمومیت الکلی ۱۶ نفر در بندرعباس و جان باختن یک نفر خبر داد و گفت: حال عمومی ۶ نفر وخیم گزارش شده است.
اورژانس مازندران از وقوع حادثه ریزش سنگ از کوه در آزاد راه چالوس خبرداد و اعلام کرد که براثر این حادثه سه نفر زخمی شدند.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: افزایش حقوق سربازان وظیفه از اردیبهشت ماه در فیش‌های حقوقی منظور می‌شود.