بهداشت و درمان

آخرین و مهمترین خبرهای پزشکی را در صفحه بهداشت و درمان پرسون بخوانید.

مدیرکل طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: تمدید یا صدور مجوز فعالیت عطاری‌ها در تهران منوط به گذراندن دوره‌های آموزشی است.
سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: افراد بالای ۶۰ سال تا پایان همه‌گیری آنفلوآنزا حتما واکسن تزریق کنند. زیرا این گروه سنی بیشتر از سایر افراد در معرض ابتلای شدید به این بیماری هستند.
سرپرست دفتر امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: افراد دارای اختلال هویت جنسیتی دارای مشکلاتی هستند و بعضا برخی از آنها باتوجه به شهری که در آن زندگی می‌کنند ممکن است از سوی خانواده طرد شوند، زیرا برخی از جوامع این افراد را منحرف جنسی می‌دانند و همین موضوع موجب طرد شدن آنها از سمت خانواده و جامعه خواهد شد.

کیست های کبدی کیسه های پر از مایعی هستند که روی کبد شما ظاهر می شوند. تقریباً همه کیست های کبدی خوش خیم و غیر سرطانی هستند و به اندازه ای بزرگ نمی شوند که علائم ایجاد کنند.
آناناس یک میوه بسیار پرخاصیت با ارزش غذایی بالا است و آب آناناس هم سرشار از آنتی اکسیدان می باشد، آب آناناس برای سلامت بدن هم بسیار مفید است و به درمان برخی بیماری ها کمک شایانی می کند.
در گذشته تصور بر این بوده که اختلالات روانپزشکی نظیر افسردگی، اضطراب یا وسواس مختص بزرگسالان است و کودکان کمتر به این دسته اختلالات مبتلا می شوند.