مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

علیزاده برمی گفت: کدام اقدام دولت برازنده کشور بوده است؟ در بحث پیشگیری از کرونا، اواخر اسفند ماه روحانی اعلام کرد؛ که ما از پیک کرونا عبور کردیم و لذا سفرهای نوروزی اشکالی ندارد.
رئیس مجلس با تاکید بر این که اگر ما می خواهیم نظام رتبه بندی یا سند تحول را نیز اجرا کنیم باید به حفظ شأن جایگاه معلم توجه ویژه ای داشته باشیم گفت: دولت آینده باید اولویت اصلی خود را به بحث آموزش و پرورش قرار دهد.
نایب رئیس مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع واکسیناسیون همگانی برای مقابله با کرونا، گفت: باید ساز و کار نظم دهی واکسیناسیون جهت ایجاد امنیت خاطر مردم برای واکسینه شدن بسیار جدی پیگیری شود.
مقتدایی در نامه ای به جهانگیری و شریعتمداری؛

تامین امنیت شغلی کارگران وظیفه دولت است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نامه ای به معاون اول رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار توجه بیشتر به موضوع امنیت شغلی کارگران شد و گفت که دولت در ماه های باقی مانده از عمرش زمینه رضایتمندی بیشتر جامعه کارگری را فراهم کند.
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: منابع مالی کافی برای تحقق لایحه بندی رتبه‌بندی معلمان اختصاص داده نشده است. دولت نمی‌تواند رتبه بندی را ناقص اجرا کند؛ بنابراین بودجه کامل نیاز است که حدود 16 هزار میلیارد تومان می‌باشد.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: دستگاه دیپلماسی باید توجه داشته باشد منافع ملی کشورمان در کارگروه های سه گانه هسته ای، رفع تحریم ها و روند اجرای توافقنامه تامین شود.
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت روز معلم گفت که حفظ منزلت و کرامت این عزیزان و رفع دغدغه هایشان، از اولویت های ⁧‫مجلس یازدهم‬⁩ است.
رئیس فراکسیون فرهنگیان و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی:

معلمان مهمترین موتور محرک و پایه توسعه فرهنگ کشور هستند

رئیس فراکسیون فرهنگیان و کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان مهمترین موتور محرک و پایه و اساس توسعه فرهنگ، اقتصاد و امنیت کشور هستند.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: مردم در همراهی با هیچ جریانی قسم حضرت عباس نخورده اند بلکه مدیریتی می خواهند که بتواند در مسیر حل مشکلات آنان گام بردارد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اصول گرایی و اصلاح طلبی دیگر برای انتخاب مردم در صحنه سیاسی کشور موضوع حائز اهمیتی نمی باشد، تاکید کرد: مردم به این بصیرت رسیده است که نباید صرفا به دلیل برند اصول گرایی و یا اصلاح طلبی افراد را انتخاب کنند.
دبیر کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه افت محبوبیت روحانی و جهانگیری به زیر 2 درصد رسیده است گفت: رانت و مافیا در این دولت افزایش داشته و سفره مردم و معیشت آنان افت شدیدی داشته و آنها باید به قوه قضائیه پاسخگو باشند.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی:

بودجه ۱۴۰۰ با اصل محرومیت زدایی بسته شده است

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۱۴۰۰ با رویکرد مردمی و محرومیت زدایی تنظیم و بسته شده است.
کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی:

ما نفع مذاکره را برای مردم می‌خواهیم آنها برای انتخابات

کاندیدای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی گفت که بر اساس تکلیف شرعی و نه به توصیه گروه‌های سیاسی کاندیدا شده و در انتخابات پیش رو، رقیب کسی نخواهد بود.
یادداشت میهمان؛

قالیباف، از ادعا تا عمل

یادداشت/ قالیباف با تفکیک جامعه به ۴ درصد و ۹۶ درصد همواره سعی کرده تا خود را نماینده اکثریت نابرخوردار جامعه معرفی نماید او در شعارهای انتخاباتی خود مدعی بود تمامی امکانات و سرمایه‌های کشور در اختیار اقلیت ۴ درصدی کشور است و اگر وی بر مناصب تصمیم گیر کشور بنشیند معادلات را به نفع اکثریت فقیر جامعه تغییر خواهد داد.