کابوس غربی‌ها از تولید موشک‌های نقطه‌زن ایرانی

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: تولید موشک‌های نقطه‌زن و رادارگریز از سوی جمهوری اسلامی برای غربی ها به کابوس تبدیل شده و خواب دولتمردان مستکبر را پریشان و آشفته کرده است.
تصویر کابوس غربی‌ها از تولید موشک‌های نقطه‌زن ایرانی

به گزارش سایت خبری پرسون، علی اکبر علیزاده برمی در خصوص واکنش مداخله‌جویانه فرانسه به رونمایی از موشک خرمشهر ۴، گفت: تولید موشک‌های نقطه‌زن و رادارگریز از سوی جمهوری اسلامی برای غربی ها به کابوس تبدیل شده و خواب دولتمردان مستکبر را پریشان و آشفته کرده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موشک های ایران در راستای توانمندی های دفاعی متعارف تبیین شده در قوانین بین المللی تولید می شوند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که جمهوری اسلامی بارها اعلام کرده که هیچگاه درصدد دستیابی به سلاح هسته ای نیست؛ بنابراین اتهام زنی پاریس به تهران مبنی بر اینکه موشک خرمشهر 4 مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل را نقض کرده کاملا بی اساس و مردود است.

وی ادامه داد: به عبارتی متن قطعنامه یاد شده کاملا شفاف بوده و هیچ ارتباطی با طراحی و تولید موشک های ایران برای دفاع از حریم سرزمینی ندارد؛ هر چند باید یادآور شد غربی ها علی رغم عدم رعایت تعهداتشان در برجام، همچنان تاکید بر رعایت مقررات از سوی ایران دارند که بر خلاف عقل و منطق است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه رونمایی از موشک‌های بالستیک با هیچ یک از قوانین بین المللی تضاد ندارد، افزود: این مهم بیانگر اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی در کنار سیاست خارجی در عرصه بین الملل است تا همواره شاهد تامین منافع ملی کشورمان باشیم.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت تکنولوژی بکار رفته در موشک خرمشهر 4، خاطرنشان کرد: این موشک کاملا بومی بوده و علاوه بر رادارگریز بودن، پدافند هوایی دشمن را از کار می اندازد که این ویژگی ها برای دشمنان ایران اسلامی ترسناک است.

منبع: خانه ملت

487675