مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی باید بدانند که در روز قدس ملت های مسلمان و آزاده پرچم مبارزه علیه ظلم آنان را بالا برده و در عمل نیز با ایستادگی و مقاومت آن ها را شکست خواهند داد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نامه‌ای خطاب به محمّدجواد ظریف وزیر امور خارجه با طرح ۲۰ سؤال، خواستار پاسخ وی به این سؤالات شد.
نماینده مردم نهاوند در مجلس در گفت‌وگو با پرسون؛

مخالفان دنبال ضربه زدن به مجلس یازدهم هستند

علیرضا شهبازی گفت: مخالفان نظام نسبت به مجلس یازدهم  حساسیت دارند و دنبال این هستند که  مطالبی ضد مجلس بگویند.
غضنفرآبادی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

اقدامات دستگاه قضا در رفع موانع تولید بسیار مطلوب است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: مهم ترین اقدام دستگاه قضا در رفع موانع تولید، حل اختلافاتی بوده که باعث تعطیلی کارخانه‌ها و یا واحدهایی که از قبل تعطیل بوده‌اند، است. البته کم‌کاری و بی توجهی برخی دستگاه‌ها نیز توسط این قوه پیگیری و به سرانجام خوبی منجر شده است. 
رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان تهران با اشاره به آغاز بررسی شکایات داوطلبان در هیات عالی نظارت گفت که بررسی داوطلبان حضور در انتخابات شوراها در هیات های نظارت استان تهران بدون توجه به سلایق سیاسی آنها بوده و به مر قانون عمل شده است.
دبیر کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس؛

توزیع رایگان واکسن کرونا مورد تاکید دولت و مجلس است

دبیرکمیسیون بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی با بیان این که توزیع رایگان واکسن کرونا، مورد تاکید دولت و مجلس است، گفت: نظارت بر توزیع واکسن کرونا مطابق اولویت بندی با حضور وزیر در کمیسیون بهداشت درمان و آموزش پزشکی مجلس تاکید شده است.
عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی گفت: ۸ سال است که شهر به مافیا واگذار شده و رد پای مافیای جهانگیری در واگذاری‌های غیرقانونی سازمان خصوصی‌سازی مشهود است.
عضو کمیسیون اصل نود مجلس با بیان اینکه اختیارات اجرایی رئیس‌جمهور از رهبری‌ هم بالاتر است، گفت: مشکلات کشور ناشی از فرافکنی، سیاسی‌کاری، بی‌عرضگی افراد در استفاده بهینه از اختیاراتشان است.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور از تدوین طرح تحقیق و تفحص از سازمان امور استخدامی خبر داد و گفت: متاسفانه در روزهای پایانی دولت شاهد استخدام‌های خاص و تبدیل وضعیت برخی نور چشمی‌ها در سکوت هستیم.
نماینده خمین در مجلس با بیان اینکه وضعیت معیشتی و اقتصادی و سفره مردم نشانگر دستاوردهای دولت است و جهانگیری و روحانی باید پاسخگوی عملکردشان باشند گفت: مشکل دولت آن است که زبانش دراز است اما دستش در کار و عملکرد کوتاه است.
نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: آمریکایی ها از نفوذ منطقه ای ایران ناراحت و نگران هستند و مسئولان دیپلماسی ما باید به جای تکرار حرف های آمریکا، از این فرصت استفاده کرده و دیپلماسی کشور را تقویت کنند.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس گفت: افزایش تعاملات مرزی با پاکستان می تواند دریچه بزرگی را برای فعالان اقتصادی به سوی کشورهای هند و چین باز کند.
نماینده مسجدسلیمان در مجلس گفت: در بحث ورود کرونای چینی و انگلیسی به درون کشور تجارب مثبت و منفی داریم که باید از آن‌ها استفاده کنیم تا شاهد ورود سوش‌های دیگری از جمله کرونای هندی و آفریقایی به کشور نباشیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد از طریق دیپلماسی منطقه ای می توان سیاست های مشترکی میان کشورها شکل داد و این این امر می تواند به ثبات و امنیت پایدار منطقه کمک شایانی کند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت توجه به معیشت معلمان گفت: لایحه رتبه بندی فرهنگیان در حال حاضر در کمیسیون آموزش مجلس مطرح است و امیدواریم با دریافت نظرات فرهنگیان این لایحه به خوبی چکش کاری شود و در سال جاری تعیین تکلیف شود.