مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

صفایی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

خصوصی سازی واقعی عامل نجات خودروسازی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که خصوصی سازی واقعی صنعت خودرو رخ ندهد و شاهد ورود جدی و فعال بخش خصوصی به حوزه خودروسازی نباشیم؛ وضعیت فعلی ادامه می‌یابد.
نماینده مردم بیرجند در مجلس با بیان اینکه انتخابات فرصت نوسازی مدیریتی است، گفت: اگر افرادی نارضایتی از بعضی عملکردها دارند باید با شرکت در انتخابات و انتخاب مدیران اصلح این مشکلات و نارسایی را برطرف کنند.
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: بعید به نظر می‌رسد که از این مذاکرات نتیجه مثبتی برای کشورمان در ظرف یکی دو ماه آینده حاصل شود.
سوال از وزیر آموزش و پروش، گزارش کمیسیون آموزش دربارت تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور از سال ۱۳۹۱ و بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد.
قاضی‌زاده هاشمی در نامه‌ای به داوطلبان انتخابات ۱۴۰۰؛

از تخریب،‌ توهین و سیاه‌نمایی بپرهیزید

نایب رییس مجلس شورای اسلامی که داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ است در نامه‌ای از سایر داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری خواستار هم پیمان شدن آنها در خدمت به مردم و نظام و همچنین پرهیز از تخریب و توهین و سیاه نمایی و بد اخلاقی شد.
دلخوش در گفت‌و‌گو با پرسون؛

محدودیت سنی نامزدهای ریاست جمهوری معقول است

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط اعلامی از سوی شورای نگهبان در خصوص انتخابات ریاست جمهوری، مراجعات بی‌مورد را کاهش می‌دهد و در جهت جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه است.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: جمهوری اسلامی در قطع ارتباط با هیچ کشوری پیش قدم نبوده و ما علاقه مند به بالا بردن سطح روابط خود با تمام کشورهای منطقه هستیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تحریم ها باید به طور عملی برداشته شود نه به طور نمایشی و پس از آن جمهوری اسلامی راستی آزمایی خود را انجام دهد تا بعد از آن به تعهدات برجامی خود برگردد.
رییس کمیسیون اصل نود در گفت و گو با پرسون اعلام کرد:

بررسی تخلفات نهاد کتابخانه های عمومی کشور

رئیس ‌کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که نهاد کتابخانه های عمومی کشور تخلفاتی را در حوزه های مختلف داشته است.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که طبق اعلام وزارت بهداشت واکسن کرونا برای افراد بالای ۸۰ سال به اندازه کافی است پس آنها عجله نکنند و به تدریج برای واکسیناسیون به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر تا سوم خرداد مذاکرات برجامی به نتیجه نرسد طبق قانون لغو تحریم ها دوربین های آژانس در مراکز هسته ای خاموش می شود.
نماینده ساوجبلاغ در مجلس با بیان اینکه متاسفانه دولت معیشت مردم را به مذاکرات و نتیجه مذاکرات را به انتخابات متصل کرده‌اند گفت: تیم ایران در وین خطوط قرمز را کامل رعایت نمی‌کند.