تولید کننده ی مبلمان سبک استیل در گفتگو اختصاصی با خبرنگار پرسون اصفهان مطرح کرد:

از تاریخچه ورود مبل به ایران تا ورود سبک سوم به صنعت مبل کشور

مهدی وهابی گفت: بهترین چوب برای تولید مبلمان با کیفیت بالا راش است و در ایران سه سبک مبل تولید می شود‌.
تصویر از تاریخچه ورود مبل به ایران تا ورود سبک سوم به صنعت مبل کشور

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ مهدی وهابی تولید کننده ی مبلمان سبک استیل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پُرسون اصفهان گفت: مبل خوب را باید از فروشنده ای تهیه کنید که چوب و پارچه و .. را بشناسد، متاسفانه در بازار مبلمان افرادی وارد بحث فروش شده اند که تجربه و علم لازم را ندارند و این موجب نارضایتی مشتری میشود.

وهابی در مورد بهترین چوب برای تولید مبلمان با کیفیت بالا بیان کرد: در بازار فعلی بهترین چوب برای مبلمان راش است و در رده های بعدی گردو و چنار قرار میگیرند.

وهانی ادامه داد: در ایران سه سبک مبل تولید میشود که قدیمی ترین سبک آن مبل استیل است که پس از آن مبل های راحتی به بازار آمد که در حال حاضر هم سبک نئو کلاسیک به عنوان سبک سوم وارد بازار شده است.

وی در مورد تاریخچه ی مبل در عصر معاصر ایران گفت: حدود ۷۰سال پیش مبلمان از کشور ایتالیا وارد ایران شد و با توجه به ماهر بودن نجار های ایرانی این صنعت خیلی زود بومی سازی شد و رشد کرد.

وی که سابقه 50 ساله در صنعت مبلمان دارد، نجارهای ماهر آن زمان را آقایان چایچی و کبیری نام برد که مبلمان هتل عباسی اصفهان را ساخته اند.

این تولید کننده ی مبل در بخش دیگری از سخنان افزود: بدلیل نبودن نظارت و استاندارد های لازم متاسفانه جایگاه مناسبی در صادرات مبلمان نداریم.

وی ادامه داد: قدرت های تولید مبل استیل در جهان ایتالیا و ایران و مصر هستند. همچنین در سبک مبل راحتی هم ترکیه پیشتاز است.

او در مورد فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی که وارد بازار مبل شده اند گفت: متاسفانه بمباران تبلیغات هیجانی موجب تاثیر روی رفتار مشتری می شود و هم روی بازار و هم روی کیفیت تاثیر منفی گذاشته است.

وهابی در پایان از مسئولین کشوری درخواست کرد نظارت روی این بازار بیشتر شود تا کیفیت مبلمان ایران بیشتر شود و رضایت مشتریان را جلب نماید و به صادرات و ارزآوری کشورمان کمک کند.

765719

سازمان آگهی های پرسون