مدرسه «قصه‌های مجید» بازگشایی شد

مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان از بازگشایی مدرسه «شهید حلبیان»، محل ضبط قسمت‌هایی از سریال «قصه‌های مجید» خبر داد که پس از چند سال خارج شدن از چرخه فعالیت، بطور مجدد احیاء شد.
تصویر مدرسه «قصه‌های مجید» بازگشایی شد

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان با تبریک آغاز بهار تعلیم و تربیتت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: تعدادی از دانش‌آموزان تحت عنوان دانش‌آموزان استثنایی دارای محدودیت‌های ویژه‌ای هستند و با ورود به موضوع مهارت‌های این دانش‌آموزان علی‌رغم محدودیت‌هایی که دارند می‌بینیم استعدادهای خود را در محورهای ویژه‌ای بروز می‌دهند.

وی ادامه داد: بسیاری از این دانش‌آموزان دانش‌آموزانی موفق هستند و به دانشگاه راه می‌یابند و زندگی آنها توسط خودشان مدیریت می‌شود و چه‌بسا تعدادی از آنها زندگی دیگران را هم مدیریت می‌کنند که باید از خانواده‌ها و معلمان مربیان این دانش‌آموز قدردانی کرد که در این مسیر همراه آنها هستند.

ابراهیمی بیان کرد: به لطف خداوند مهر امسال را نسبت به سال‌های گذشته ویژه‌تر و ایمن‌تر آغاز کردیم و با فضای مناسب و تجهیزات بیشتری سال تحصیلی را شروع کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اتفاق مبارکی افتاد و نیاز نیروی انسانی ما در دوره ابتدایی بیش از حد نیاز تأمین شد و از این فرصت استفاده کردیم و تعدادی از کلاس‌هایی که جمعیت بیشتری داشتیم را تقسیم کرده و ۲۰۰ کلاس درس در نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و تعدادی از شهرهای بزرگ اصفهان به این واسطه اضافه شده است و تعداد جمعیت هر کلاس به‌منظور کیفیت‌بخشی کاهش یافت.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها این بود که کلاس بیش از ۴۰ نفر کیفیت آموزشی نداشته باشد که موردنظر ما هم بوده است و ازآنجایی‌که این فرصت پدیدآمده است در مکان‌هایی که فضای فیزیکی فراهم بود این کار را انجام دادیم که بهینه‌سازی هم شد.

ابراهیمی ادامه داد: یکی از مدارس خاص را که هم قدمت دارد و هم موردتوجه عموم قرار داشته و خاطره‌برانگیز است و به نام مدرسه «قصه‌های مجید» شناخته شده است را پس از اینکه چندین سال که از چرخه فعالیت خارج شده بود و آرام‌آرام به فراموشی سپرده می‌شد، امسال با رشته‌های صنایع‌دستی و جواهرسازی و با تلاش فراوان بازگشایی کردیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ورود سرویس مدارس به حیاط مدرسه خاطرنشان کرد: باتوجه‌به اینکه حیاط مدرسه باید محل ایمنی برای دانش‌آموزان باشد و دانش‌آموز نیز این تصور را دارد لذا ورود خودرو سرویس مدرسه به حیاط باید به اقتضا شرایط بررسی شود و در نظر داشته باشید که ایمنی دانش‌آموز برای آموزش و پرورش اولویت دارد.

منبع: ایرنا

765708

سازمان آگهی های پرسون