چند هزارتن آسفالت‌ریزی در معابر اصفهان انجام شده است.؟

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: ۱۱۵ هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر اصلی کلانشهر اصفهان در نیمه نخست سال‌جاری انجام شده است.
تصویر چند هزارتن آسفالت‌ریزی در معابر اصفهان انجام شده است.؟

به گزارش سایت خبری پرسون، از اصفهان؛ امیرعباس رحمتی افزود: این میزان آسفالت‌ با کیفیت از انواع مقاوم در برابر سایش و با عمر طولانی است تا معابر شهری اصفهان ایمن‌تر و زیباتری در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه سازمان عمران شهرداری اصفهان از تولید کنندگان آسفالت با کیفیت و مجری آن در معابر اصلی شهر اصفهان است، ادامه داد: این سازمان در سال جاری تولید آسفالت را در راس امور خود قرار داده و در حال شکستن رکورد پارسال در این زمینه است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری شاهد رشد ۱۲ درصدی تولید آسفالت در اصفهان بوده‌ایم.

رحمتی اظهار کرد: برطرف کردن پستی و بلندی‌های ناشی از آسفالت معابر در سال‌های گذشته و اصلاح محل‌های دچار آسیب‌دیدگی آسفالت نیز در ۲ سال گذشته در دستور کار این سازمان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هر نقطه در معابر شهری که دچار آسیب‌دیدگی آسفالت شده باشد با عملیات آسفالت تراشی و بدون افزایش ارتفاع، ایمن و هموار می شود و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تولید آسفالت در اصفهان نسبت به میانگین هفت سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشته است، افزود: برخی از معابر ۱۰ ساله اصفهان اکنون آسفالت شده است.

منبع: ایرنا

765112

سازمان آگهی های پرسون