اصفهان

مدیر مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شبنم بارش عنوان کرد؛

تغییر الگویی کاشت با راه اندازی گلخانه در سمیرم

مدیر مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی شبنم بارش سمیرم گفت: این شهرستان با وجود آب و خاک بسیار غنی و مرغوبی که دارد باید به سمت تغییر الگوی کاشت و کشاورزی نوین برود تا تحولی اساسی را شاهد باشیم.

دیدار سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید و این درحالی است که هنوز مسابقات هفته نهم به طور کامل برگزار نشده است!
رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان:

هنرمندان بیشترین آسیب را از کرونا دیده اند

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بحران کرونا باعث شده است هنرمندان فرهنگی و هنری نسبت به دیگر مشاغل و شهروندان بیشترین آسیب را ببینند و با تعطیلی این مشاغل مشکلات عدیده ای برای آنها به وجود آید.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با عنوان اینکه هیچ مجوزی برای استفاده از مازوت به عنوان سوخت در صنایع و نیروگاه‌های استان صادر نشده است گفت: در صورت گزارش تخلف‌های احتمالی در این زمینه با آن برخورد جدی می‌شود.

کلیسای آمناپرکیچ یا وانک از کلیساهای تاریخی ارمنیان اصفهان می‌ باشد و در زمان شاه عباس دوم در سال 1655 میلادی ساخته شده‌ است. گنبد کلیساهای کهن ارمنی مخروطی شکل است، ولی گنبد کلیسای وانک شبیه گنبد مساجد ایرانی عصر صفوی ساخته شده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: یکی از مهمترین حوزه های مربوط به شهر و شهرداری هوشمند، تولید سامانه‌های نرم افزاری و تامین زیرساخت های مورد نیاز جهت تحقق این امر است که در این راستا در سال جاری 15 پروژه این سازمان به اتمام رسیده و حدود 15 پروژه دیگر نیز با پیشرفت بیش از 75 درصد در دست اجرا می باشد.
رئیس دفتر شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران:

آیین میلاد حضرت مسیح(ع) در اصفهان برگزار نمی‌شود+ فیلم

پرسون/ رئیس دفتر شورای خلیفه‌گری ارامنه اصفهان و جنوب ایران گفت: امسال به پاسداشت زحمات و ایثارگری های کادر درمان آیین عمومی گرامیداشت میلاد حضرت مسیح (ع) برگزار نمی‌شود.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان خبر داد؛

ابتلای 295 نفر از کارمندان اورژانس به بیماری کرونا

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: از زمان شیوع کرونا تاکنون بالغ بر 295 نفر از کارمندان اورژانس اصفهان به کرونا مبتلا شدند که معادل 29 و نیم درصد است.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان:

40 درصد کرایه تاکسی باید توسط رانندگان پرداخت شود

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان بالغ بر 40 درصد کرایه تاکسی باید توسط رانندگان پرداخت و 60 درصد را سه مسافر دیگر پرداخت کند.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی محور تاریخی دردشت امسال آغاز و به پایان رسید و مرمت بازار نظامیه با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر طرح های میراثی شهرداری در این منطقه بود.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در شرق استان اصفهان:

شکارچیان پرندگان کمیاب و شکاری دستگیر شدند

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در شرق استان اصفهان گفت: ۲ شکارچی غیر قانونی پرندگان شکاری و کمیاب در این خطه دستگیر شدند.

نقدی بر عملکرد مدیریت بحران در استان اصفهان؛

باران هوا را شفاف کرد اما موضوع آلودگی را نه!

یادداشت / تعریف بحران و تجربه نبودن متولی برای حل و فصل این موضوع در استان اصفهان، همانند یک عادت بد نهادینه شده است، غبار بحران هایی که نا خودآگاه همه ما را دچار عارضه بی تفاوتی کرده است !