یزد

در آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت صمت؛

واحد تولید کاشی جواهر یزد افتتاح شد

در مراسمی با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر صمت، واحد تولید کاشی ساختمانی کفی پرسلانی لعاب دار بهره‌برداری شد.
استاد برجسته قرآن کریم در خصوص عملکرد آموزش و پروش در سالیان اخیر  در موضوع شناسایی و پرورش نخبگان قرآنی در حوزه هنر تلاوت اذعان می دارد: آموزش و پرورش در شناسایی استعدادها به خوبی عمل کرده اما متاسفانه در زمینه استمرار در آموزش ‌و‌ سیستماتیک کردن آن ضعیف عمل کرده و این استمرار آموزشی وجود نداشته است.
پیام مدیر منطقه‌ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت به پویش ره سلامت در یزد:

مراقبت‌های اولیه بهداشتی در جمهوری اسلامی ایران الگو است

مدیر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد: مراقبت‌های اولیه بهداشتی در جمهوری اسلامی ایران بعنوان الگو مطرح است. از چهار دهه گذشته، شبکه مراقبت‌های اولیه بهداشتی برای اطمینان از دسترسی به موقع مردم به خدمات ضروری، مقرون به صرفه و قابل قبول، ایجاد گردیده است. این مراکز بهداشتی جدید در ارتقای سطح پوشش خدمات تا 100 درصد کمک‌رسان است.
سعید نمکی ظهر امروز در آیین آغاز به کار پویش ره سلامت یزد ایران را تنها کشوری دانست که هیچ بیماری پشت در بیمارستان هایش سرگردان نشده و گفت: نه فقط بیمار مبتلا به کووید، بیمار غیرکووید هم در هیچ کجای کشور رد نشد و با توجه به اشغال آی سی یو ها برای سایر بیماران هم آی سی یو جدا در نظر گرفته شد
معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد مطرح کرد؛

سند تحول قوه قضاییه، یک سند فناوری پایه

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: 50 تا 60 درصد از مبانی سند تحول قضائی فناور پایه بوده و انجام تکالیف سند تحول جهت تحقق قوه قضائیه هوشمند با ابزار و استفاده از تکنولوژی امکان پذیر می باشد.