یزد

معاون بهداشتی وزیر بهداشت در یزد عنوان کرد؛

ایجاد 1200 مرکز منتخب مبارزه با کووید در شبکه بهداشت کشور

معاون بهداشتی وزیر بهداشت در یزد گفت: در این زمینه 1200 مرکز منتخب مبارزه با کووید در شبکه تعریف کردیم که کاری بسیار نو بود و بدون اینکه شبکه را دستکاری کنیم مراکز منتخب را به وجود آوردیم.
امام جمعه یزد با اشاره به وجود شهدای مدافع سلامت در استان خاطر نشان کرد: به طور قطع به خانواده‌های داغدار بسیار سخت گذشته اما خدمات شهدای سلامت به جامعه بشری هرگز فراموش نخواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: در حال حاضر ۴۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که ۳۵درصد بستری های ما از استان های مجاور هستند
کنترل و کاهش تورم، تعادل نرخ ارز، فعال سازی بازار مالی، فعالسازی بازرگانی سفارت ایران در سایر کشورها، اصلاح قانون کار(سخت و زیان آور)، اصلاح قوانین و به روزرسانی آن، تقویت نقش دانشگاه ها در ارتباط با صنعت، تخصص گرایی، اعتمادسازی در جامعه، ثبات در سیاست گذاری ها و توسعه آی.تی از جمله انتظارات صنعتگران و تولیدکنندگان یزدی از رئیس جمهور آینده است.
با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛

افتتاح یک مرکز سلامت در روستای محمد آباد یزد

دقایقی قبل با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی مرکز جامع خدمات سلامت روستایی یاسمین در روستای محمد آباد یزد به بهره برداری رسید.
در این گزارش قصد داریم به غفلت متولیان امر سلامت در استان از یکی از خطوط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس یعنی داروخانه ها بپردازیم البته در این میان داروخانه هابی وجود دارند که به صورت خاص و ویژه در این ایام به ارائه خدمت پرداخته و پرسنل آن در معرض بیشترین خطر ابتلا بودند یعنی داروخانه های دولتی.
معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد؛

یزد، استان موفق در رعایت شیوه نامه های بهداشتی

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: استان یزد در رعایت شیوه نامه های بهداشتی و پیشگیری در بخش سرپائی بیماری کرونا،موفق عمل کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد در مراسمی که توسط جهاد دانشگاهی یزد برگزار شد، تندیس ملی فداکاری را به خانواده چهار شهید مدافع سلامت استان یزد اهدا کرد.
سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان:

اشتغال 3500 یزدی با تسهیلات اشتغال پایدار روستایی- عشایری

سرپرست تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گفت: تاکنون یک هزار و 982 طرح از طرحهای اشتغال روستایی و عشایری تسهیلاتی بالغ بر 2691950 میلیون ریال را دریافت کرده اند که باعث اشتغال مستقیم برای حدود 3456 نفر شده است
استاندار یزد در جلسه شورای اداری؛

مراجعات ارباب رجوع به حداقل رسانده شود

استاندار یزد به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سطح ادارات و در مراجعه ارباب رجوع اشاره و تصریح کرد: در این راستا باید مراجعات ارباب رجوع به حداقل رسانده شود.