فرماندار مهریز خبر داد؛

ساخت 16 پروژه آموزش و پرورش با کمک خیرین

فرماندار مهریز از اجرای 16 پروژه خیری آموزش و پرورش در این شهرستان خبر داد.
تصویر ساخت 16 پروژه آموزش و پرورش با کمک خیرین

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، رضا زارع زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اجرای طرح های عمرانی خیری در شهرستان مهریز گفت:16 پروژه آموزش و پرورش با کمک خیرین ساخته شده و ساخت درمانگاه سپاه و تأمین اجتماعی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان و احداث پزشک قانونی نز ار محل خیری بوده است

فرماندار مهریزدر ادامه به ساخت ساختمان شرکت تعاونی دهیاری‌ها و جابجایی مجتمع دامداری خورمیزات اشاره کرد و اظهار داشت: پیگیری خط لوله کشی و انتقال آب شهرک صنعتی چند کارخانه فولاد و شرکت سنگ که تا چندین سال گذشته با تانکر آب رسانی می شد از دیگر اقدامات بوده که طول این خط انتقال آب 14 کیلومتر و با هزینه ساکنین شهرک اجرایی شده است.

زارع زاده، از پایان عملیات اجرایی خط دوم آبرسانی روستای بهادران به طول 6 کیلومتر با همکاری دهیاری‌ها و خط تنگ چنار به طول ده کیلومتر تا پایان هفته خبر داد و گفت:یکی از مهم ترین مطالبه مردم این منطقه احداث پروژه غیر هم سطح که ارتباط بین روستای تنگ چنار و سنتو را برقرار می کندبوده که 700 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در حال پیگیری برای تامین بودجه آن هستیم. .

.عالی ترین مقام اجرایی در شهرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه تمام شهرستان‌های استان یزد دارای چاه اضطراری هستند گفت: با تصویب طرح احداث چاه اضطراری در شورای تأمین شهرستان نسبت به حفر این چاه اقدام و هم اکنون مراحل پایانی آن در حال انجام است

فرماندار مهریزادامه داد: این چاه اضطراری برای مواقعی که آب مناطق شهرستان قطع می شود مورد استفاده قرار می گیرد .

. عضو منتخب شورای شهر ششم مهریز هم در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه گفت: خبرنگاران باید روحیه مطالبه گری داشته و از مسئولین بخواهند تا در جهت رفع مشکلات شهرستان تلاش کنند.

عباس زارع بیدکی ادامه داد: اصحاب رسانه با شفاف سازی عملکرد شورای شهر و دیگر مسئولین می توانند آنها را در انجام بهتر خدمت و جلب اعتماد مردم یاری رسانند.

وی عنوان کرد: شواری ششم با برنامه ریزی دقیق چهار ساله و حمایت مردم، مسئولین و به خصوص فرماندار مهریز می تواند خدمات ارزنده ای را به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام/

چاوشیان_استان یزد

323100