مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد؛

کشف 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد با قدرت مصرف 6 مگاوات و 17 میلیون کیلووات ساعت مصرف انرژی کشف شده است.
تصویر کشف 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، عبدالحمیدعباس شیاری، ظهر امروز در دیدار معاون تعزیرات و معاون دادستان استان، با اشاره به اینکه تاکنون اطلاع رسانی گسترده ای به مردم در خصوص رمز ارزها و شیوه های تشویق مردم به شناسایی آن انجام شده است ، افزود : 87 مرکز رمز ارز دیجیتال غیرمجاز در یزد با قدرت مصرف 6 مگاوات و 17 میلیون کیلووات ساعت مصرف انرژی کشف شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به تشکیل اکیپ های شناسایی و اقدام قانونی با متخلفین توسط پلیس امنیت اقتصادی و برق ، خاطرنشان کرد : از میان 3000 واحد صنعتی مستقر در استان ، رفتار بار آن دسته از مشترکین صنعتی که مصرف خود را تعدیل داده و مجدد فعالیت خود را از سر گرفته بوده اند ، بررسی شد و شماری رمز ارز دیجیتال کشف شد.

این مسئول با اشاره به اینکه تقویت راه های کشف و ابتکار عمل در شناسایی آن گره گشا است ، متذکر شد : برخی از این واحد ها با دستکاری لوازم اندازه گیری یا جایگزینی ماینرها با تجهیزات و ابزارهای تولیدی اقدام به استخراج ارز دیجیتال می کنند که این موضوع کار را برای کشف دشوار می کند.

وی یادآور شد : نشست های مختلفی با شرکت مخابرات ، نیروی انتظامی و سازمان قضایی برای شناسایی و کشف رمز ارزهای دیجیتال داشته ایم و به دستاوردهای خوبی رسیده ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد ، استفاده از بسیج به عنوان یک سازمان پویا و مقتدر را توصیه کرد و گفت : متاسفانه در فضای مجازی تبلیغات زیادی برای نصب تجهیزات استخراج رمز ارز وجود دارد که باید به صورت قانونی با آن برخورد شود.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

323297

مطالب مرتبط