یزد

هر سال در آستانه‌ ماه صفر شاهد انتشار روایتی در باب این ماه هستیم، اما باید بدانیم که اینگونه مطالب صحت نداشته و هیچگونه سندی هم ندارد، بنابراین نشر آن هم جایز نیست.
مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات شرکت آبفای یزد؛

ظرفیت آب شرب شهر مهریز افزایش یافت

مدیر دفتر بهره برداری و توسعه تاسیسات شرکت آبفای یزد از افزایش 13 لیتر بر ثانیه بر میزان تولید آب شرب شهر مهریز خبر داد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

آفت مدیریت؛ سوء‌تدبیر است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: یک مسئول اگر دقیق و برنامه ریز و با درایت نباشد، همه امور را دچار مشکل می‌کند چراکه آفت بسیاری از حکومت‌ها و مدیریت‌ها سوء تدبیر است
شهردار یزد در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

خط قرمزم؛ پاک دستی مدیران است/ضرورت بازگشت به فرهنگ غنی یزد

شهردار یزد پیرامون تغییر مدیران ابراز داشت: تاکنون بنده هرکجا مدیریت مجموعه ای را پذیرفتم تلاشم بر حفظ مدیران بوده و عمدتا در هر سازمانی از نیروهای آنجا استفاده شده مگر اینکه افرادی خط قرمز ما‌ را زیر پا گذاشته باشند و آن پاک‌دستی است .
ناصر خسرو جهانگرد و فیلسوف بزرگ فارسی زبان ۱۰۰۰ سال قبل از زیلو که امروز دستبافته جهانی میبدی ها در استان یزد است، یاد کرده است.

فردی که با سوء استفاده از آیات و روایات اعتماد سوژه های خود را جلب کرده و با فریب مراجعه کنندگان به پرداخت هزینه های گزاف برای تخلیه انرژی های منفی و انجام اعمال منافی عفت به همین بهانه اقدامات مجرمانه متعددی انجام داده بود دستگیر و پس از محاکمه به اعدام محکوم شد.
معاون عمرانی استاندار یزد خبر داد:

ظرفیت گازرسانی استان 2برابر می شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد از افزایش ۲ برابری ظرفیت گازرسانی استان با بهره برداری از خط انتقال گاز محور کمربندی غربی یزد با اعتبار ۲۰۰۰ میلیارد ریال خبر داد.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی:

ستاد اجرایی فرمان امام رسیدگی به مناطق محروم را در اولویت کاری خود قرار دهد

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه رسیدگی به مناطق محروم در اولویت کار ستاد اجرایی فرمان امام باشد؛ کشور در سال‌های قبل با توسعه نامتوازن روبرو بوده است.
رئیس کمیته امداد استان یزد در گفتگو با پرسون خبر داد؛

توزیع هزار بسته معیشتی در شهرستان مهریز

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد از توزیع هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی در مهریز خبر داد.
رئیس مجمع نمایندگان یزد گفت: اعلام اسامی برای گزینه استانداری به دولت صرفا می تواند جنبه مشورتی داشته باشد؛ گزینه های پیشنهادی مجمع نمایندگان استان برابر مصوبه بنا به ضرورت رعایت شان افراد به هیچ عنوان منتشر نمی‌شود.
بررسی های پرسون نشان می‌دهد؛

محی الدینی محتمل ترین گزینه شهرداری یزد

در حالی که به گفته رئیس شورای شهر یزد شهردار این شهر شنبه مشخص خواهد شد اما به نظر می‌رسد ابوالقاسم محی الدینی به عنوان گزینه نهایی معرفی خواهد شد.
توصیه امام جمعه یزد به نماینده جدید نیروی دریایی راهبردی ارتش:

با دقت در جذب نیرو، مراقب نفوذ دشمن باشید

ناخدا سوم تفنگدار دریایی ذبیح الله بی غرض نماینده جدید نیروی دریایی راهبردی ارتش مستقر در استان یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.