مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان خبر داد؛

تدریس 230 دانشجومعلم یزدی برای دانش آموزان محروم از تحصیل

مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد از اجرای طرح جهاد تربیتی در این استان خبر داد و گفت: 230 دانشجو معلم جهادگر این دانشگاه در سطح مناطق و شهرستان های استان برای 1300 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.
تصویر تدریس  230 دانشجومعلم یزدی برای دانش آموزان محروم از تحصیل

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، منصور دهقان منشادی مدیر امور پردیس های دانشگاه فرهنگیان یزد اظهار داشت: در راستای عدالت آموزشی و با توجه به تفاهم نامه سه جانبه جهاد تربیتی میان دانشگاه فرهنگیان، وزارت آموزش و پرورش و بسیج دانشجویی، 230 دانشجومعلم جهادگر این دانشگاه در سطح مناطق و شهرستان های استان برای 1300 دانش آموز بازمانده و محروم از تحصیل، کلاس های رفع اشکال با رویکرد تربیتی برگزار کردند.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط تحصیل در دوره شیوع کرونا و مجازی بودن آموزش ها، این طرح در تابستان سال جاری به اجرا در آمد و به هر دانش آموز به طور متوسط طی 15 جلسه آموزشی دروس پایه، تدریس و رفع اشکال گردید.

این مدیر استانی از اجرای برنامه‌های تربیتی همچون «طرح نور»، «طرح مظهر وفا» با هدف تقویت ساحت‌های اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان و ... توام با این طرح خبرداد و افزود: طرح «مظهر وفا» به مناسبت محرم و با اهداف شناخت مقام حضرت ابوالفضل العباس (ع) و نهادینه کردن روحیه ایثار، در دانش آموزان با توجه به ساحت اعتقادی و اخلاقی شکل گرفت.

وی ادامه داد: در این طرح در قالب انیمیشن، سخنوری و برگزاری مسابقه، به مباحثی چون کربلا و مقام حضرت عباس (ع) توجه شده است.

منصور دهقان منشادی با اشاره به طرح نور افزود: دراین طرح سخنان اخلاقی امیرالمومنین(ع) مورد توجه قرار می گیرد.

350824