استاندار یزد در آیین اختتامیه هفتمین کنگره بزرگداشت شهدای استان:

برگزاری یادواره های شهدا به ریشه دار کردن فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند

استاندار یزد با بیان اینکه کنگره شهدا می تواند گام موثری در این شناخت و راهبرد معرفی شهادت و ایثار در جامعه باشد گفت؛ این گونه کنگره ها می تواند به ریشه دار کردن فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.
تصویر برگزاری یادواره های شهدا به ریشه دار کردن فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدعلی طالبی استاندار یزد در آیین اختتامیه هفتمین کنگره بزرگداشت شهدای استان برگزار شد با بیان اینکه این کنگره شهدا می تواند گام موثری در این شناخت و راهبرد معرفی شهادت و ایثار در جامعه باشد گفت: این گونه کنگره ها می تواند به ریشه دار کردن فرهنگ ایثار و شهادت کمک کند.

پس از سخنان استاندار مراسم رونمایی از کتاب « بیانیه گام دوم انقلاب» با عنوان انقلاب و ترویج فرهنگ ایثار شهادت شامل مجموعه مقالات کنگره با عنوان راهبرد سعادت رونمایی انجام شد.

در پایان این مراسم نیز از خانواده شهدای مدافع سلامت استان یزد، شهید دکتر محمدحسین باقری اتابک، شهید دکتر عبدالمنان جعفری، شهیده مریم خزل پور، شهید دکتر احمد زینلی، شهید محمود شمس الدینی، شهیده مرضیه محمدی، شهید دکتر فضل الله مرشدی زاد، شهید دکتر محمدآقایی میبدی، شهید ام البنین نیری تجلیل و قدردانی شد.

گفتنی است هفتمین کنگره بزرگداشت شهدای استان یزد با محوریت گام دوم انقلاب و با حضور مسئولان کشوری و استانی در محل پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

حیران_استان یزد

351670